اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی داروسازی

نتایج مرحله اول آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های داروسازی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد و با انتشار دفترچه راهنما، انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز آغاز شده است.
تصویر اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی داروسازی

به گزارش سایت خبری پرسون، آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های داروسازی شامل دو بخش کتبی و شفاهی چهارم مرداد ماه برگزار شد. بر اساس ظرفیت اعلام شده و رتبه و نمره داوطلبان، از قبول شدگان آزمون کتبی، به مرحله دوم (آزمون شفاهی) راه یافته اند و شرکت کنندگان در آزمون، می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، کارنامه مرحله اول (کتبی) خود را مشاهده کنند.

نتایج نهایی آزمون فوق از طریق همین سایت در شهریور ماه سال جاری اعلام خواهد شد. کارنامه نهایی کلیه داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت، آن را دریافت کنند.

این آزمون برای پذیرش دانشجو در رشته های اقتصاد و مدیریت دارو، کنترل دارو، فارماسیوتیکس، شیمی دارویی، فارماکوگنوزی، زیست فناوری دارویی، سم شناسی، داروسازی بالینی، داروسازی سنتی، داروسازی هسته ای، نانوفناوری دارویی، زیست مواد دارویی و نوتراسیوتیکس برگزار شده است.

انتخاب رشته محل و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی، برای داوطلبان مجاز از امروز دوشنبه ۲۲ مرداد آغاز شده است و این فرصت تا روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ادامه دارد. انتخاب رشته از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته/محل پس از مطالعه دقیق دفترچه و آگاهی از ظرفیت دانشگاه ها باید در زمان مقرر از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه (الزاماً شمارهای که در زمان ثبت نام اولیه ثبت شده است) نسبت به انتخاب رشته/ محل ها و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود اقدام کنند.

از آنجا که فرایند پذیرش نهایی بر اساس نمره و سهمیه داوطلب و با توجه به ترتیب اولویت انتخاب های وی صورت می گیرد، لذا توصیه می شود اولویت های انتخابی هر داوطلب بر اساس علاقه فردی انجام پذیرد.

نظر به این که نتایج آزمون براساس مدارک ارائه شده توسط داوطلبان، استخراج شده و داوطلبان متعهد به صحت مطالب هستند، در صورت محرز شدن موارد مغایرت در هر مرحله از آزمون و/یا تحصیل، قبولی داوطلبان کان لم یکن تلقی شده و مسؤولیت آن بر عهده داوطلب است و طبق مصوبات هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با آنان برخورد خواهد شد.

منبع: ایسنا

740601