برق معابر کاشان برای جلوگیری از آتش‌سوزی خاموش شد

سخنگوی اداره برق کاشان گفت: لامپ‌های معابر ۱۱ نقطه از شهر کاشان تا گذر از پیک برق به طور موقت خاموش شده است.
تصویر برق معابر کاشان برای جلوگیری از آتش‌سوزی خاموش شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ سجاد ایجادی، سخنگوی اداره برق کاشان اظهار داشت: از دیروز تا عصر امروز، گرمای شدید و فشار بار بالا سبب آتش‌سوزی ۴ دستگاه ترانس و همچنین آتش‌سوزی ۶ دستگاه تابلو برق در کاشان شده است.

وی با بیان اینکه اداره برق کاشان در حال حاضر روزهای پر حادثه‌ای را سپری می‌کند و تیم‌های فنی به طور مداوم آماده عملیات هستند، افزود: دیروز و امروز بیش از ۸۰۰ مشترک به علت حوادث ناشی از فیوز‌سوزی، کابل‌سوزی و کلید سوزی با اداره برق کاشان تماس داشته‌اند.

ایجادی با اشاره به اینکه لامپ‌های معابر ۱۱ منطقه شهر کاشان تا گذر از پیک برق، به طور موقت خاموش است، گفت: تابلو توزیع برق این معابر دارای بار اضافه بوده و برق زیادی مصرف داشته است، احتمال بالای حادثه و آتش‌سوزی برای آن‌ها وجود داشت، به همین سبب به طور موقت خاموش شد و بعد از گذر از پیک روشن می‌شود.

سخنگوی اداره برق کاشان گفت: با اعلام واحد روشنایی معابر برق کاشان کلیه نیروهای این واحد برای خدمت‌رسانی به مردم و رفع خاموشی‌های ناشی از پیک‌بار شبکه در کنار نیروهای عملیاتی برق کاشان مشغول تعمیرات شبکه توزیع برق هستند.

وی با تأکید بر اینکه خدمات روشنایی معابر تا پایان پیک‌بار در کمترین میزان بازدهی قرار خواهد داشت، اضافه کرد: در حال حاضر تنها یک گروه روشنایی به‌صورت جزئی نسبت به روشنایی نقاط حساس اقدام می‌کنند.

ایجادی بااشاره به اینکه کمتر از ده روز دیگر با گذر از پیک‌بار شبکه موارد روشنایی معابر رفع می‌شود از همشهریان درخواست کرد: تا جایی که ممکن است در مصرف برق حداکثر صرفه‌جویی را داشته باشند تا کمک‌کار نیروهای خدوم اداره برق باشند و همچنین بتوانیم با کمترین مشکل این روزهای گرم را سپری کنیم.

منبع: فارس

740513