یک نظامی صهیونیست در غزه کشته شد

منابع خبری یکشنبه شب از هلاکت یک نظامی دیگر صهیونیست در نبردهای غزه خبر دادند.

تصویر یک نظامی صهیونیست در غزه کشته شد

به گزارش سایت خبری پرسون، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی اسرائیلی به ضرب گلوله تک تیرانداز مقاومت در نوار غزه خبر دادند.

در همین رابطه رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یک بالگرد نظامی حامل نظامیان زخمی صهیونیست در بیمارستان ایخیلوف واقع در تل آویو به زمین نشسته است.

از سوی دیگر تارنمای یسرائیل للو تسنزورا گزارش داد که امروز (یکشنبه) درگیری‌های شدیدی بین نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین در محله تل السلطان واقع در غرب شهر رفح در جنوب غزه در جریان بوده است.

به گزارش ایرنا، تحلیلگران معتقدند که در جریان نبرد کنونی در نوار غزه، صهیونیست‌ها تلاش زیادی برای دستکاری در آمار تلفات خود کرده‌اند.

این در حالی است که خود صهیونیست‌ها هم درباره آماری که ارتش و مقامات رژیم اسرائیل از تلفات خود می‌دهند، شک و تردید دارند.

چند رسانه صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اشغالگر در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیش تر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته‌ است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.

منبع: ایرنا

740511