ضربه واسطه‌ها و فضای مجازی به پرسپولیس

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که فضای مجازی و واسطه‌ها، به نقل و انتقالات پرسپولیس ضربه زده‌اند.

تصویر ضربه واسطه‌ها و فضای مجازی به پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، پیمان حدادی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم برترین‌های لیگ فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: دیروز گاریدو جلسه مفصل و خوبی با مدیرعامل داشت و گزارشی از اردوی ترکیه داد. همچنین با توجه به گزارش‌های مدیران تیم و بازیکنان، همه از شرایط اردویی در ترکیه رضایت داشتند و تیم ۳ بازی خوب تدارکاتی در اردوی ترکیه انجام شد که از نظر فنی مورد قبول گاریدو بود.

وی درباره پرداختی به بازیکنان در فصل جدید، اظهار داشت: سعی می‌کنیم در این هفته و یا تا هفته آینده، بخش اول قرارداد بازیکنان را واریز کنیم و انضباط مالی داشته باشیم. تاکنون مطالبات فصل گذشته پرداخت شده و در تلاش هستیم طبق جدول زمان‌بندی، قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم.

حدادی با انتقاد از طولانی شدن روند انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی، تصریح کرد: فرایند انتقال سهام طول کشید و این تاخیر به تیم پرسپولیس ضربه زد. با پیگیری‌هایی که باشگاه انجام داد در یکی دو روز آینده سهام منتقل می‌شود که بتوانیم که جلسات با کنسرسیوم بانکی برای برنامه‌ریزی مالی و غیر مالی داشته باشیم.

وی در ادامه به دلایل طولانی شدن انتقال سهام پرسپولیس، اظهار داشت: ۴ اردیبهشت انتقال مالکیت انجام شد اما با توجه به اینکه خریداران باشگاه پرسپولیس ۶ بانک بودند باید تضامین و مدارکی ارسال می‌شد، طبق مقررات بانکی، بانک‌ها به شرکت‌های زیرمجموعه‌شان طبق ضوابط خاصی می‌توانند کمک کنند.وقتی هنوز سهام به صورت قطعی منتقل نشده است، بانک‌ها برای کمک مالی محدودیت دارند. کمک‌های بانک شهر در این چند وقت اخیر که خیلی هم گره‌گشا بود، به دلیل همکاری با باشگاه از قبل بود. از اینجا بعد بعد اما بانک‌ها راحت‌تر می‌توانند کمک کنند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه هواداران این تیم از نقل و انتقالات پرسپولیس راضی نیستند، یادآور شد: گاریدو از تیم فعلی و بازیکنانی که در اختیار دارد، رضایت کامل دارد. حتی اگه بازیکن هم نگیریم، با همین تیم می‌توانیم ادامه بدهیم. با توجه به صحبت‌های گاریدو با درویش، قرار است در چند پست اگر بازیکن نیاز بود، جذب شود و تیم تقویت شود.

وی افزود: سال گذشته هم صحبت شد که تیم‌های دیگر چند برابر ما بازیکن دارند اما در آخر فصل پرسپولیس قهرمان شد. البته این دلیل بر این نیست که در نقل و انتقالات موفق بودیم و شاید می‌توانستم بهتر عمل کنیم. با این حال باشگاه با توجه به نیاز سرمربی بازیکن جذب می‌کند. جذب بازیکنان جوان در روزهای اخیر باعث رضایت گاریدو شده است. حتما نباید بازیکنی که جذب می‌شود اسمی باشد، هر چند ما الان بازیکن اسمی زیاد داریم.اینکه باشگاه‌های دیگر چه کار می‌کنند به ما مرتبط نیست و ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

حدادی تاکید کرد: اگر قرار به جذب بازیکن باشد، در روزهای آینده انجام خواهد شد، فضای مجازی و واسطه‌گری‌هایی که در نقل و انتقالات می‌شود به ما ضربه زد و اگر باشگاه لازم بداند این مسائل را منتشر خواهد کرد که چه افراد و چه مسائلی به نقل و انتقالات پرسپولیس ضربه زد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در ادامه به تشریح مذاکره با مدافع تیم ملی مراکش پرداخت و گفت: برای یحیی عطیه‌الله سه بار به باشگاه سوچی روسیه نامه زدیم اما جواب نامه را با یک رفتار حرفه‌ای ندادند. برای اینکه به هواداران ثابت کنیم که باشگاه پیگیر است، مدیرعامل باشگاه از طرق مختلف با باشگاه سوچی و ایجنت این بازیکن ارتباط گرفت. از ابتدا او تمایل نداشت به ایران بیاید و اختلاف عطیه‌الله با باشگاه سوچی بر سر عدد رضایتنامه و قرضی بودن با نبودن هم در این ماجرا مزید بر علت شد.حتی یک قرارداد سه‌جانبه بین باشگاه پرسپولیس، باشگاه سوچی و عطیه‌الله را به این باشگاه روسی ارسال کرد اما در حالی در عدد و رقم هم به نتیجه رسیده بودیم، باشگاه سوچی جواب نداد و این بازیکن مراکشی به تیم دیگری پیوست.

حدادی ادامه داد: با گزینه‌های دیگری پس از جواب ندادن باشگاه سوچی مذاکره کردیم اما این بازیکن مراکشی به گاریدو پیام داد که می‌تواند به ایران بیاید و نظرش عوض شده است. دوباره اما او با باشگاه سوچی به مشکل خورد و این تیم روسی گفته بود به شرطی اجازه می‌دهیم که به تیم دیگری قرضی برود که یک سال دیگر قراردادش را تمدید کند. عطیه‌الله گفته بود اگر قرار به تمدید است علاقه دارم در لیگ مصر به صورت قرضی بازی کنم.

وی همچنین درباره دریافت مبلغ رضایتنامه مدافع قطری هم گفت: پول عبدالکریم حسن را هنوز نگرفته‌ایم و قرار است در دو قسط واریز شود، قسط اول دو هفته آینده است و قسط بعدی دو سه ماه آینده به پرسپولیس پرداخت می‌شود.

منبع: ایرنا

740482