تبریک رسانه پُرسون به دکتر پیمان میراب آستانه سرپرست جدید مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌المللی سازمان برنامه و بودجه

در پی انتصاب دکتر پیمان میراب آستانه به عنوان سرپرست مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌المللی سازمان برنامه و بودجه کشور رسانه پُرسون پیام تبریک خطاب به نامبرده صادر کرد.
تصویر تبریک رسانه پُرسون به دکتر پیمان میراب آستانه سرپرست جدید مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌المللی سازمان برنامه و بودجه

به گزارش سایت خبری پرسون، در پی انتصاب پیمان میراب آستانه به‌عنوان سرپرست مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌المللی سازمان برنامه و بودجه، رسانه خبری پُرسون پیام تبریکی خطاب به وی صادر کرد.

در متن پیام تبریک رسانه پُرسون آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیمان میراب آستانه

خبر مسرت بخش انتصاب جنابعالی از سوی جناب آقای دکتر پورمحمدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به‌عنوان سرپرست مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌المللی سازمان برنامه و بودجه کشور موجب مسرت و خوشحالی جامعه رسانه و روابط عمومی کشور شد.

یقین داریم شخصیتی متین، امین، مقبول و عملگرا جنابعالی در کنار مراتب تعهد، تخصص و کاردانی جنابعالی موجب ارتقا و ارائه تصویر بی بدیلی از زحمات کارشناسان سازمان برنامه و بودجه خواهد شد.

برای جنابعالی که اخلاق‌مدار و معتقد به تفکر سیستمی، انضباط در امور و شایسته سالاری هستید، موفقیت و دوام توفیقات آرزومندیم.

رسانه پُرسون

گفتنی است دکتر پیمان میراب آستانه دارای درجه دکتری در رشته مدیریت از دانشگاه شهید بهشتی است و پیشینه‌ای قابل توجه در حوزه روابط‌عمومی و مدیریت دارد. وی پیش از این به عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی در وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاون امور برنامه‌ریزی سالانه در سازمان برنامه و بودجه کشور فعالیت کرده است.

منبع: پُرسون

740334