محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین

وزارت خارجه عراق حمله وحشیانه رژیم جنایت کار صهیونیستی به مدرسه التابعین در شرق شهر غزه که منجر به شهادت بیش از 100 فلسطینی شد را به شدت محکوم کرد.

تصویر محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین

به گزارش سایت خبری پرسون، وزارت خارجه عراق روز شنبه در بیانیه ای تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین در شرق شهر غزه که منجر به شهادت بیش از یکصد فلسطینی و مجروح شدن ده ها تن از غیرنظامیان بی گناه شده است را وحشیانه خواند و این جنایت را به شدت محکوم کرد.

وزارت خارجه عراق در این بیانیه تاکید کرد: این جنایت های پرتکرار علیه غیرنظامیان نقض آشکار تمامی منشورهای بین المللی از جمله قانون بین المللی و حقوق بین الملل بشردوستانه به شمار می آید.

این وزارتخانه تصریح کرد: «این جنایت ها نمایانگر بی اعتنایی رژیم صهیونیستی به ابتکارات بین المللی با هدف توقف تجاوز به غزه است».

این بیانیه می افزاید: وزارت خارجه عراق با اشاره به همبستگی کامل خود با ملت فلسطین درشرایط سخت کنونی، اتخاذ موضع قوی و یکپارچه جامعه جهانی و به ویژه کشورهای اسلامی برای توقف این جنایت های مداوم رژیم صهیونیستی و حمایت فوری از ملت بی دفاع فلسطین راخواستار شد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین در محله «الدرج» در شهر غزه بمباران کرد که در جریان آن دستکم ۱۰۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حدود ۲۰۰ شهروند فلسطینی در حال اقامه نماز صبح بودند که هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه بامداد شنبه در واکنش به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در محله الدرج در غزه اعلام کرد که مسئولیت این جنایت هولناک با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

منبع: ایرنا

740310