بازی فکری؛ به کرم ابریشم کمک کنید تا با عبور از هزار تو به جفتش برسد

کاوش در هزارتو می تواند یک کار ترسناک باشد. با این حال، این چالش از سطح آسان است. شما باید مسیری را که کرم های ابریشم باید طی کنند را پیدا کنید. هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض 10 ثانیه کشف کنید کدام راه به دیدار کرمها منتهی می شود؟
تصویر بازی فکری؛ به کرم ابریشم کمک کنید تا با عبور از هزار تو به جفتش برسد

به گزارش سایت خبری پرسون، وظیفه امروز این است که به کرم های ابریشم کمک کنیم تا راه خود را پیدا کنند و هر چه سریعتر به یکدیگر برسند. دو کرم ابریشم با چندین مسیر در مقابل خود مواجه شده اند و او نمی دانند که کدام مسیر را انتخاب کنند. این نوع پازل برای به چالش کشیدن منطق و مهارت های تفکر شما طراحی شده است. برای حل آن، باید تمام اطلاعات داده شده را بررسی کنید، احتمالات مختلف را در نظر بگیرید و در رویکرد خود خلاق باشید!

آیا برای چالش آماده اید ؟ بیایید شروع کنیم و ببینیم آیا می توانید بفهمید که کرم های ابریشم بایدکدام مسیر را انتخاب کنند و بازی فکری هزار توی رسیدن کرم ها را با موفقیت حل کنید

کاوش در هزارتو می تواند یک کار ترسناک باشد. با این حال، این چالش از سطح آسان است. شما باید مسیری را که کرم های ابریشم باید طی کنند را پیدا کنید.

هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض 10 ثانیه کشف کنید کدام راه به دیدار کرمها منتهی می شود؟

این امر مستلزم آن است که هزارتو را به دقت بررسی کنید و ارزیابی کنید که کدام مسیرها به مقصد منتهی می شوند و کدامیک نه. شناسایی بن بست ها و چرخش های گمراه کننده برای رسیدن کرمها به هم ضروری است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری هزار توی رسیدن کرم ها

منبع: گفتنی

740279