الکسی گندوز کیفیتی فراتر از آنچه علیرضا بیرانوند ارائه داد ارائه می دهد؟

حالا همه نگاه ها به الکسی گندوز است تا عیار او در همان اولین بازی مقابل آلومینوم مشخص شود.
تصویر الکسی گندوز کیفیتی فراتر از آنچه علیرضا بیرانوند ارائه داد ارائه می دهد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، پرسپولیس روز پنجشنبه اولین بازی اش را در لیگ ۲۴ مقابل ذوب آهن در شهر اراک برگزار می شود تا عملا لیگ برای پرسپولیس و هواداران میلیونی این تیم آغاز شود.

پرسپولیس اگرچه هنوز موفق به جذب دفاع چپ نشده اما اسکواد این تیم همچنان پرقدرت است. در نقل و انتقالات اخیر اگرچه شاهد موج زیادی از نارضایتی علیه مدیریت باشگاه و به ویژه رضا درویش مدیرعامل سرخ ها هستیم، اما این یک واقعیت است که پرسپولیس تا به اینجا نفرات بسیار خوبی را جذب کرده و با جذب دو بازیکن ملی پوش خارجی و در اختیار گرفتن نفراتی پون فرشاد احمدزاده و همین طور علی علیپور به نوعی نفاط ضعف خود را پوشش داده است.

در این میان موضوعی که بی شک توجه اهالی فن را به خود جلب می کند، عملکرد الکسی گندوز دروازه بان الجزایری و ملی پوش پرسپولیس است. او سالها در لیگ های فرانسه و الجزایر به میدان رفته و تجارب زیادی کسب کرده است. از این رو باید دید الکسی سرخ ها در دروازه پرسپولیس کیفیتی فراتر از آنچه علیرضا بیرانوند طی فصل گذشته ارائه داد، نشان می دهد یا نه.

گندوز اگرچه دیرتر از بقیه سرخ پوشان به اردوی ترکیه ملحق شد اما آمادگی او به اندازه ای بوده که برای بازی اول در چارچوب دروازه قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرورزشی

740272