استفاده مناسب از ستون وسط پذیرایی و خانه

اگر به دنبال راهی برای حذف یا زیباتر کردن ستون‌های خانه خود هستید، این مطلب ترفندهای کاربردی و ساده‌ای را برای تزئین آن‌ها در اختیارتان می‌گذارد.
تصویر استفاده مناسب از ستون وسط پذیرایی و خانه

به گزارش سایت خبری پرسون، .آیا وسط پذیرایی و خانه‌تان ستون قرار گرفته است؟ آیا نمی‌دانید برای تزیین ستون چه کنید؟ آیا قرار گرفتن ستون وسط پذیرایی اعصابتان را به هم ریخته و روی مختان است؟ اگر جوابتون به این سوالات مثبت است و اگر ستون داخل منزلتان غیر قابل تغییر و حذف است، با این بخش همراه شوید تا با شیوه‌های تزیین ستون وسط پذیرایی، روش‌های مخفی کردن ستون وسط پذیرایی آشنا شوید.

ستون را تبدیل به فیلتر ورودی کنید

اگر ستون نزدیک به درب ورودی و دیوار است، می‌توانید آن را تبدیل به یک فیلتر ورودی جذاب و جاکفشی نمایید و پذیرایی را از درب ورودی جدا کنید.

ستون را تبدیل به کنسول کنید

ستون خانه‌تان را تبدیل به یک کنسول کنید. برای تبدیل ستون به کنسول آن را با کاغذ دیواری و کاورهای دکوراتیو چوبی تزیین کرده و یک کنسول زیبا به وجود بیاورید و وسایل دکوراتیو را در آن قرار دهید.

ستون را تبدیل به گالری کنید

ستون مرکز پذیرایی را به یک گالری تبدیل کنید و تابلوهای مورد علاقه یا عکس‌های یادگارتان را بر روی ستون نصب نمایید تا زیباتر از همیشه به نظر برسد.

ستون را تبدیل به کافی بار کنید

شما می‌توانید برای استفاده بهینه از ستون داخل خانه آن را تبدیل به کافی بار کنید. تبدیل ستون به یک کافی بار خانگی یکی از ایده‌های ناب و خلاقانه است،فقط کافیست که سلیقه به خرج دهید و برای تزیین کافی بار خانگی‌تان تلاش کنید.

ستون را تبدیل به کتابخانه کنید

می‌توانید ستون خانه‌تان را به یک کتابخانه تبدیل نمایید. شلف‌هایی را به دو طرف ستون اضافه کنید و کتاب‌ها را بر روی آن بگذارید. تبدیل ستون به کتابخانه بسیارخانه‌تان را جذاب می‌کند،اگر خلاقیت داشته باشید و از نورپردازی نیز استفاده نمایید.

ستون را با آینه تزئین کنید

برای تزیین ستون پذیرایی، آینه کاری آن یکی از بهترین ایده‌هاست. می‌توانید ستون پذیرایی را با استفاده از آینه‌هایی با اشکال هندسی تزیین نمایید.

ستون را با کاغذ دیواری، آجر و کاشی تزئین کنید

برای تزیین ستون می‌توانید از متریال‌های مورد علاقه‌تان چون آجر، کاشی‌های اصیل ایرانی، کاغذ دیواری و... کمک بگیرید. با تزیین ستون میتوانید از آن به عنوان یک عنصر فاخر و زیبا در پذیرایی خود استفاده کنید.

ستون را با گل و گیاه تزئین کنید

برای تزیین خانه می‌توانید از گل و گیاهان استفاده کنید تا یک دیوار سبز در وسط منزلتان داشته باشید. برای تزیین با گیاهان بهتر است از گیاهان رونده مانند پیچک کمک بگیرید تا برگ‌های سبز آن رو به بالا رشد کند و فضای مدرن و زنده در منزل ایجاد نماید.

بر روی ستون تلویزیونت را نصب کنید

اگر فضای کافی ندارید، می‌توانید با استفاده از متریال‌های چوبی اطراف ستون باکس بزرگتر و مقاومی اجرا کنید و دیوار ستون را بزرگتر کرده و تلویزیون خود را به آن متصل نمایید.

ستون رو تبدیل به یک شومینه کنید

ستون را از کنار هم امتداد داده و بزرگتر کنید و با نورپردازی مناسب یک شومینه مدرن را کنار ستون ایجاد نمایید تا یک فضای کاربردی و جذاب داشته باشید.

ستون وسط پذیرایی را با کانتر آشپزخانه پنهان کنید

اگر ستون وسط پذیرایی نزدیک آشپزخانه است، برای پنهان یا مخفی کردن آن می‌توانید کابینت یا کانتر آشپزخانه را طوری طراحی کنید که به ستون بچسبد.

ستون وسط پذیرایی رو با میز تزیین کنید

اگر ستون وسط پذیرایی شما در جایی قرار داد که دور و بر آن فضای کافی وجود دارد، می‌توانید برای پنهان کردن ستون یک میز بسازید،ستون باید در یک طرف میز یا در وسط میز قرار گیرد. می‌توانید از این میز به عنوان میز صبحانه و ناهارخوری، میز وسایل دکوری، میز مطالعه و... استفاده کنید.

ستون وسط پذیرایی را با آکواریوم مخفی کنید

یکی دیگر از ایده‌های جذاب تزیین ستون وسط پذیرایی، تبدیل آن به یک آکواریوم مخفی است. کنار ستون برای آکواریوم یک پایه چوبی یا گچی بسازید و آکواریوم را داخل یا روی آن و کنار ستون بگذارید.

ستون پذیرایی را نورپردازی کنید

نورپردازی روی ستون یکی از بهترین روش های تزئین ستون پذیرایی است. ستون را به یک سطح نورانی و جذاب با خرید و نصب یک دیوارکوب یا چراغ تزئینی متناسب با سبک پذیرایی تبدیل کنید.

منبع: نمناک

740169