نشست خبری بعد از بازی سپاهان _شباب‌الاهلی

سرمربی شباب الاهلی: سردار آزمون و کارتابیا کلید دیگر بازی بودند

سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات گفت: سردار آزمون و کارتابیا کلید دیگر بازی بودند تا بازیکنان سپاهان را مشغول خود کنند، این برد به نگرش و درک متقابل بین بازیکنان و سرمربی بر می‌گشت.
تصویر سرمربی شباب الاهلی: سردار آزمون و کارتابیا کلید دیگر بازی بودند

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ پائولو سوسا، سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان ایران اظهار داشت:

بازی متعادلی بود، در ۹۰ دقیقه بسیار سخت بود، به بازیکنان تبریک می‌گویم، ارتباط بین بازکینان باعث شد تا در دفاع و حمله بسیار خوب عمل کنیم.

وی افزود: یک سیو خوب از دروازه‌بان ما به ما کمک کرد بهتر ادامه دهیم، همیشه خواستیم روحیه برنده داشتیم و خوشحالم که پیروز شدیم.

سوسا تصریح کرد: در این بازی یک سری کلیدهایی به کار بردیم که به ما کمک کرد، از کناره‌ها استفاده کردیم و به وینگرها آزادی دادیم که برای‌ تیم حریف مشکل‌ساز شد.

سرمربی شباب الاهلی گفت: سردار آزمون و کارتابیا کلید دیگر بازی بودند تا بازیکنان سپاهان را مشغول خود کنند، این برد به نگرش و درک متقابل بین بازیکنان و سرمربی بر می‌گشت.

وی ادامه داد: دیروز گفتم که سردار هم دیر به ما اضافه شد و هم در ۲ سال اخیر بازیهای منظمی ‌نداشت اما بازیکن کلیدی و مهمی برای ماست؛ هم در داخل زمین و هم در بیرون زمین برای ما مهم است و امشب نیز عملکرد فوق‌العاده ای داشت و با واکنش‌های خود توانست به تیم ما کمک کند.

739845