اسرائیلی‌ها به دنبال راه‌هایی برای ترک اسرائیل هستند

در پی هراس صهیونیست‌ها از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان، یک کارگردان صهیونیست به تمایل اکثریت ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای فرار از این منطقه و کوچ به خارج اذعان کرد.

تصویر اسرائیلی‌ها به دنبال راه‌هایی برای ترک اسرائیل هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، «باراک هیمن» کارگردان صهیونیست طی یادداشتی در روزنامه «هاآرتص» اذعان کرد: اسرائیلی‌های بیشتری از اینجا می‌روند و نمی‌خواهند در چنین مکان خطرناکی زندگی کنند. آنها نگران زندگی خود و به دنبال راه‌هایی برای ترک اینجا هستند.

وی افزود: نه تنها دارندگان پاسپورت خارجی و افراد خوداشتغال به دنبال راه‌های ابتکاری برای رهایی از قید و بندهای خفه‌کننده در اسرائیل بی‌رحم و ناامیدکننده هستند، بلکه کسانی که مهاجرت آنها به یک کشور خارجی دشوار و پیچیده است نیز به دنبال فرارند.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی از بلاتکلیفی بیش از یکصد هزار صهیونیست در خارج و هراس آنها از بازگشت به اراضی اشغالی از بیم پاسخ جمهوری اسلامی ایران پرده برداشت.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: حدود ۱۵۰ اسرائیلی در خارج هستند و برای بازگشت با مشکل مواجه اند.

در این بیانیه آمده است که مشکل بازگشت به اراضی اشغالی در نتیجه لغو پرواز شرکت‌های مختلف به اراضی اشغالی به خاطر اوضاع امنیتی منطقه و تاکید جمهوری اسلامی ایران بر پاسخ به رژیم صهیونیستی به وجود آمده است.

بر پایه گزارش‌ها، پیامدهای ناشی از ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، سناریوی افزایش تنش ها میان ایران و رژیم صهیونیستی را تقویت کرده است؛ موضوعی که بر سفرهای هوایی و ورود-خروج از اراضی اشغالی تاثیر گذار بوده است.

همچنین در روزهای اخیر بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی، پرواز به مقصد و از مبدا تل‌آویو را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

رژیم صهیونیستی با شعله‌ور کردن آتش جنگ در منطقه، رئیس دفتر سیاسی حماس را که برای مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور ایران به تهران آمده بود، به شهادت رساند. اکنون این مساله نگرانی صهیونیست‌ها را از واکنش ایران به چنین اقدام تروریستی برانگیخته است.

منبع: ایرنا

729715