محسن‌نژاد برابر قهرمان جهان شکست خورد

نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان در مرحله یک‌چهارم پیکارهای کشتی فرنگی المپیک توکیو با شکست مقابل نایب قهرمان المپیک از ژاپن از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

تصویر محسن‌نژاد برابر قهرمان جهان شکست خورد

به گزارش سایت خبری پرسون، مسابقات کشتی سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک امروز (دوشنبه) با رقابت‌های فرنگی‌کاران در سالن «شامپ د مارس آرنا» شهر پاریس به صورت رسمی آغاز شد. در این روز قهرمانان اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم پیکار خواهند داشت.

محسن‌نژاد دارنده مدال نقره و برنز امیدهای جهان در دیدار نخست خود با قرعه استراحت مواجه شد و در دیدار دوم به مصاف فرگات از الجزایر رفت و توانست با نتیجه ۹ بر صفر به برتری برسد.

محسن‌نژاد در یک چهارم نهایی به مصاف کنچیرو فومیتا دارنده مدال نقره المپیک و ۲ طلا، یک نقره و یک برنز جهان از ژاپن رفت و با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد. فومتیا در مبارزه نخست کوین دی آرماس از کوبا را ۱۱ بر یک شکست داد.

فومیتا باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف ژولمان شارشنبیکوف دارنده ۲ طلا و ۲ نقره جهان از قرقیزستان برود و در صورت فینالیست شدن، نماینده کشورمان به شانس مجدد خواهد رفت.

در آن سوی جدول نیز لی هیو کائو دارنده مدال برنز جهان از چین در نیمه نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم باید به مصاف سی اونگ ری از کره‌شمالی مبارزه کند.

منبع: ایرنا

729714