درخواست وزیر صهیونیست برای گرسنگی دادن به فلسطینی ها

یکی از وزیران رژیم اسرائیل برای آزادی اسرای این رژیم از نوار غزه خواستار گرسنگی دادن به یک میلیون فلسطینی شد.
تصویر درخواست وزیر صهیونیست برای گرسنگی دادن به فلسطینی ها

به گزارش سایت خبری پرسون، «بتزلائل اسموتریچ»، وزیر دارای رژیم اسرائیل بعد از 9 ماه ناکامی این رژیم برای آزادی اسرای خود در نوار غزه، خواستار مجازات جمعی فلسطینیان به منظور برگرداندن این اسرا به خانه های خود شد.

رسانه‌های رژیم اسرائیل به نقل از او گزارش داد که وزیر افراطی کابینه نتانیاهو پیشنهاد داد که یک میلیون فلسطینی غزه گرسنه نگه داشته شود تا همه اسرای اسرائیلی آزاد شوند.

این اولین بار نیست که وزرای رژیم اسرائیل خواهان مجازات و نابودی فلسطینیان نوار غزه هستند. پیشتر «آمیخای الیاهو»، وزیر فرهنگ رژیم اسرائیل خواهان استفاده از بمب اتم علیه فلسطینیان شد که واکنش منفی زیادی به دنبال داشت.

از سوی دیگر، رسانه‌های عربی گزارش می‌‌دهند که هفت تن از نظامیان رژیم اسرائیل در حادثه امنیتی در شهر رفح، واقع درجنوب نوار غزه زخمی شده‌اند که دو تن از آن‌ها حالشان وخیم گزارش شده است.

عدم تحقق اهداف جنگ علیه غزه موجب یأس صهیونیست‌ها شده‌اند و آن‌ها به دنبال اهدافی غیر از اهداف اعلامی هستند که سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم هرگز از محور فیلادلفیا عقب نشینی خواهد کرد و هرگز به حماس اجازه تسلیح و بازسازی مجدد نیروهایش را نخواهد داد.

این سخنگو ادعا کرد که ارتش رژیم اشغالگر به فشار نظامی(تجاوزات نظامی) بر حماس و فرماندهانش ادامه خواهد داد، زیرا تنها راه برای آزادی گروگانها(اسیران) و تحقق اهداف جنگ خواهد بود.

منبع: تسنیم

729707