نشست خبری قبل از بازی سپاهان _شباب الاهلی

سرمربی شباب الاهلی:کمک می‌کند تا آزمون به شرایط ایده‌آل برسد.

ائولو سوسا می‌گوید کمک می‌کند تا آزمون به شرایط ایده‌آل برسد.
تصویر سرمربی شباب الاهلی:کمک می‌کند تا آزمون به شرایط ایده‌آل برسد.

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان: پائولو سوسا، سرمربی شباب الاهلی امارات در نشست خبری پیش از دیدار پلی آف فردا (سه شنبه) مقابل سپاهان در رابطه با این دیدار اظهار کرد: خوشحالیم که اینجا هستیم. من به عنوان یک مربی اشتیاق زیادی دارم که مسیرم را ادامه دهم و در نهایت موفق شوم.

او درباره حضور سردار آزمون در تیمش و تقابل با تیم پیشین این بازیکن عنوان کرد: او تازه به ما اضافه شده و به ما کمک زیادی خواهد کرد. در دو سال گذشته بازی مداوم نداشته اما به او کمک می‌کنیم که به شرایط خوبی برسد. بسیار خوشحالم که او همراه ماست. باتوجه به مشکلاتی که وجود دارد، او می‌تواند نقش کلیدی برای ما ایفا کند.

و درباره تیم سپاهان و شناختش از فوتبال ایران عنوان کرد: می‌دانم کارلوس کی‌روش اینجا بود. امروز هم مورایس اینجا است. شناخت خوبی از فوتبال ایران دارم. ایرانی‌ها از نظر تکنیکی و تاکتیکی خیلی خوب هستند. با این حال بسیار خوشحالم که نظم تیمی خوبی داریم و در شرایط خوبی هستیم. بازی فردا برای ما بسیار مهم است. سپاهان تیمی با تاریخچه بزرگ است و به دنبال پیروزی است. بازیکنان من فردا می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند و ذهنیت مثبتی در این رابطه دارم.

سوسا در خصوص تقابل با ژوزه مورایس، هم وطن خود گفت: مورایس متودها و ایده‌های متنوعی دارد و می‌تواند ما را سورپرایز کند. آن‌ها برتری‌هایی نسبت به ما دارند و شناخت خوبی از تیم دارند. این تیم سازماندهی خوبی دارد و بسیار جنگنده کار می‌کند. اشتیاق در فرهنگ فوتبالی ایران بسیار بالاست و این چالش سخت ما است. با این حال بازیکنان ما هر روز پیشرفت می‌کنند و امیدوارم تمرکز خوبی داشته باشند و در نهایت نتیجه خوبی به دست بیاورند.

همچنین یحیی الغسانی، بازیکن تیم فوتبال شباب الاهلی نیز در کنفرانس خبری پیش از این دیدار، تصریح کرد: خوشحالم که در این کشور بازی می‌کنم. قطعا بازی سختی است و تمام تلاشمان را برای برد می‌کنیم، زیرا بازی نخست و افتتاحیه است. امیدارم بتوانیم به مرحله بعد راه یابیم.

و افزود: قطعا بازی با تیم ملی و تیم باشگاهی متفاوت است. بازیکنانی که فردا با آن‌ها تقابل می‌کنیم اکثرا ملی‌پوش و در سطح تیم ملی هستند که سطح مسابقات را بالا می‌برد. آزمون خوبی برای ما است و امیدوارم موفق شویم.

الغسانی در پاسخ به اینکه بازیکن خاصی را در تیم سپاهان می‌شناسد یا نه، گفت: بخواهم صادقانه بگویم اسم خاصی به ذهنم نمی‌آید.

این بازیکن در پایان با اشاره به هم‌بازی شدن با سردار آزمون، تصریح کرد: چه در سطح ملی و اروپا بازیکن بزرگی است و می‌دانیم بازیکن خطرناکی است. بسیار خوب است که کنار ما است و قطعا وقتی بتواند به آمادگی برسد، به ما کمک زیادی خواهد کرد.

729608