وحشت در اسرائیل/فرار نتینیاهو

رایزنی اسرائیل با مقامات آمریکا و کشورهای غربی برای دفاع از تل آویو

یک رسانه عبرى یکشنبه شب گزارش داد که اسرائیل با مقامات آمریکا و کشورهای غربی برای دفاع از تل آویو در برابر حمله ایران در حال گفت وگو و رایزنی است.
تصویر رایزنی اسرائیل با مقامات آمریکا و کشورهای غربی برای دفاع از تل آویو

به گزارش سایت خبری پرسون، یک رسانه عبرى یکشنبه شب گزارش داد که اسرائیل با مقامات آمریکا و کشورهای غربی برای دفاع از تل آویو در برابر حمله ایران رایزنی و گفت وگو در حال گفت وگو و رایزنی است.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی به نام کشورهای غربی که اسرائیل با آن ها تماس گرفته، هیچ اشاره‌ای نکرده است.

از سوی دیگر روزنامه «معاریو» چاپ سرزمین‌های اشغالی در این باره گزارش داد: چشمان ما به زمین و آسمان است و آماده تلاش (گروه‌های مورد حمایت ایران) برای نفوذ و سناریوهای غیرقابل پیش بینی هستیم.

رسانه های صهیونیست گزارش دادند که نتانیاهو و همکارانش امشب در پناهگاه زیرزمینی وزارت جنگ اسرائیل مستقر شده‌اند.

ترس از حمله احتمالی ایران و گروه های مقاومت، موجب تزلزل در ارکان امنیتی و اداری رژیم صهیونیستی شده و بسیاری از ساکنان سرزمین های اشغالی شب تا صبح را بیدار بوده یا در پناهگاه به سر می برند.

با نزدیکتر شدن به زمان عملیات انتقامی ایران از رژیم صهیونیستی، وحشت سراسر سرزمین های اشغالی فلسطین را فراگرفته است و دیدگاه کاربران صهیونیست در شبکه‌های اجتماعی موید آن است.

کاربران شبکه های اجتماعی رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته از وحشت و انتظار کُشنده خود به دنبال تهدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به قطعی بودن انتقام خون شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس سخن می گویند.

منبع: ایرنا

729565