طارمی: بازی در پرسپولیس فوق‌العاده‌ بود

مهاجم ایرانی تیم فوتبال اینترمیلان دوران حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس را فوق‌العاده توصیف کرد.

تصویر طارمی: بازی در پرسپولیس فوق‌العاده‌ بود

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی طارمی مهاجم ۳۱ ساله تیم ملی فوتبال ایران بعد از درخشش در لباس پورتوی پرتغال، با قراردادی ۲ ساله به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم فوتبال اینترمیلان شد تا لباس نراتزوری را برتن کند. عملکرد این مهاجم ایرانی در بازی‌های دوستانه باعث شد تا هواداران اینتر به درخشش این بازیکن در این فصل از رقابت‌ها امیدوار باشند.

طارمی گفت‌وگویی جالب با رسانه باشگاه اینتر داشت و مصاحبه خود را اینگونه آغاز کرد: هنگامی که ۶ سالم بود فوتبال را آغاز کردم و پدرم بازیکن فوتبال بود و به همین دلیل من را با خود به زمین فوتبال می‌برد و نکات بسیاری را به من یاد می‌داد. به جز فوتبال بازی‌های بسکتبال NBA به خصوص لس‌آنجلس لیکرز و والیبال را هم تماشا می‌کردم. دنبال‌کننده تیم ملی والیبال ایران ‌بودم و بازی‌های آنها را تماشا می‌کردم. ما تیم خوبی داشتیم البته در حال حاضر کمی اُفت کرده اما همه چیز درست خواهد شد.

وی در واکنش به این سوال که اگر فوتبالیست نمی‌شد، به سراغ چه شغلی می‌رفت، گفت: قطعا پلیس می‌شدم. من عاشق این شغل هستم و باید بگویم دلیل آن را هم نمی‌دانم. بچه که بودم دوست داشتم کارآگاه شوم چون دوست داشتم از همه چیز سر در بیاورم!

طارمی درباره نخستین زمینی که در آن فوتبال بازی کرده است، گفت: در شهر بوشهر و زادگاهم بود که برای اولین بار فوتبال بازی کردم. آن زمان ۶ سال بیشتر نداشتم و در کنار برادرم بازی می‌کردم. جالب اینکه من کوچک‌تر از بازیکنانی بودم که با آنها تمرین می‌کردم. پدرم گاهی اوقات برای ماهیگیری می‌رفت اما من هرگز به ماهیگیری نرفتم و همیشه به دنبال بازی کردن در زمین فوتبال در خیابان و مدرسه بودم. عاشق فوتبال هستم و همیشه دنبال راهی برای بازی کردن در کنار دوستانم بودم. خانواده‌ام بزرگترین حامی من هستند چون هر موقع که در شرایط خوبی نباشم و به لحاظ روحی در وضعیت بدی باشم، آنها فارغ از اینکه در داخل یا خارج از زمین چه اتفاقی افتاده، همیشه در کنارم هستند و از من حمایت می‌کنند که این برایم مهم است.

وی اضافه کرد: بعد از بازی در ایران‌جوان بوشهر و درخشش در این تیم راهی پرسپولیس شدم. حضور در این تیم دوران فوق‌العاده‌ای بود. علی دایی مرا به پرسپولیس که باشگاهی بزرگ در ایران است، برد. حضور در این تیم برای من هیجان‌انگیز بود. علی دایی سمبل فوتبال ایران است. او عنوان بهترین گلزن جهان در رده ملی را در اختیار داشت تا اینکه کریستیانو رونالدو رکورد او را شکست اما او هنوز برای ما یک اسطوره است.

مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به این سوال که کدام ویژگی خودش را قابل تحسین می‌داند، افزود: باید بگویم من به همه احترام می‌گذارم و تلاش می‌کنم در این راستا عمل کنم. در مقابل هم زود عصبی می‌شوم و این ویژگی بد من است. از کسانی که بی‌احترامی می‌کنند و به وظیفه‌شان به خوبی عمل نمی‌کنند، عصبانی می‌شوم.

طارمی ادامه داد: رختکن و جو آن مهم‌ترین چیز برای یک تیم فوتبال است و همه باید مثل یک برادر باشیم و برای هم جان بدهیم. ما بیشتر از خانواده خود، یکدیگر را می‌بینیم و به همین خاطر لحظات احساسی، خوب و بدی را با هم تجربه می‌کنیم و اگر متحد باشیم قهرمانی‌های زیادی را می‌آوریم.

منبع: ایرنا

729499