اکران مردمی فیلم سینمایی«شور عاشقی» در فرهنگسرای اشراق

اکران مردمی فیلم سینمایی «شور عاشقی» با حضور داریوش یاری کارگردان این فیلم در فرهنگسرای اشراق برگزار شد.
تصویر اکران مردمی فیلم سینمایی«شور عاشقی» در فرهنگسرای اشراق

به گزارش سایت خبری پرسون، فیلم سینمایی « شور عاشقی » به تهیه‌کنندگی و کارگردانی داریوش یاری که در طول ۴ هفته اکران توانست به فروش یک میلیارد تومانی در گیشه سینماها دست پیدا کند.

«شورعاشقی» اولین فیلم سینمای ایران درباره کاروان اسرای کربلا است که از تاریخ ۱۳ تیر توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است، همزمان با یک میلیاردی شدن این فیلم، اکران مردمی این اثر با حضور داریوش یاری در فرهنگسرای اشراق برگزار شد. در این مراسم که با استقبال مردم روبرو شد مخاطبان پس از تماشای فیلم به صحبت درباره این اثر پرداختند.

در خلاصه داستان فیلم «شور عاشقی» آمده است: «سلما باید صدای کاروان اسرای کربلا شود تا جای راست و دروغ در تاریخ عوض نشود. او باید پیش از شمر و مامورانش وارد منازل پیش روی کاروان شود و با گفتن حقیقت اجازه فریب مردم را به ماموران ندهد. این در حالیست که تصمیم او برای همراهی این کاروان از کوفه تا شام، انتقام خون پدرش از قاتلین اوست.»

شهره موسوی، پیام احمدی‌نیا، مهدی زمین‌پرداز، سیامک صفری، نادر فلاح و علیرضا استادی از جمله بازیگران این فیلم هستند. «شور عاشقی» که محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد شهید و امور ایثارگران است در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم بین‌الادیانی را از آن خود کند.

منبع: مهر

729483