درویش با کمک تاج قوانین را دور می‌زند

نوری با بیان اینکه مدیران پرسپولیس عامل اصلی دور زدن قوانین بودند، عنوان کرد: علی کریمی و قائدی شرایط آمدن به استقلال را نداشتند و نباید با این دلیل زحمات مالک و مدیریت را خراب کرد.
تصویر درویش با کمک تاج قوانین را دور می‌زند

به گزارش سایت خبری پرسون، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: آبی‌پوشان با وجود خریدهای خوبی که انجام دادند و اردو آماده‌سازی پیش فصل که در ترکیه برپا کردند شرایط خوبی را ایجاد کردند. امیدوارم خرید خارجی‌ها نهایی شود. کاکوتا و اندونگ بازیکنان باتجربه‌ای هستند.

وی ادامه داد: ۲ بازیکن خارجی که مدنظر باشگاه هستند اگر اضافه شوند تقریباً می‌شود گفت که نقل و انتقالات را برده‌ایم. البته اگر این ۲ بازیکن اضافه نشوند باز هم در نقل و انتقالات خوب عمل کرده‌ایم و باید یک خسته نباشید به سمیعی بگوییم. به اعتقاد من ماشاریپوف می‌تواند نقش یک بازیساز خوب را ایفا کند. چندین سال است که از جذب یک هافبک طراح صحبت می‌کنیم، اما هربار به دنبال خرید بازیکنانی می‌روند که شاید نیمکت نشین شوند. بازی‌ها تا ۱۰ روز دیگر آغاز می‌شود و باید هرچه هست و نیست را تکمیل کنند.

چیزی که مهم است آرامش و تمرکز تیم استقلال و کادرفنی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با اردو آماده‌سازی آبی‌پوشان، تصریح کرد: اردو ترکیه موثر بود و بازیکنان دور از حاشیه بودند و مهم‌ترین چیزی که من دیدم این بود که جواد نکونام در سکوت خبری کارها را پیش می‌برد به طوری که انگار نیست! جواد نکونام بر خلاف فصل گذشته تمرکز خوبی روی تیم دارد. هلدینگ و مدیریت باشگاه تلاش زیادی برای تقویت تیم انجام دادند و امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق بازی‌های نخست را با برتری پشت سر بگذاریم و با کسب امتیازات لازم در قامت تیم قهرمان ظاهر شویم. به نظرم امسال آرامش خوبی در اردوگاه آبی‌پوشان حاکم خواهد بود و هواداران هم از این آرامش لذت خواهند برد.

درویش با کمک تاج قوانین را دور می‌زند

نوری با بیان اینکه مدیران پرسپولیس عامل اصلی دور زدن قوانین بودند، عنوان کرد: علی کریمی و قائدی شرایط آمدن به استقلال را نداشتند و نباید با این دلیل زحمات مالک و مدیریت را خراب کرد. اگر نتوانستیم برخی بازیکنان را جذب به این خاطر بود که همانند یک تیم خاص قوانین را دور نزدیم. به نظرم تاج برای یکبار هم که شده باید قوانین را اجرا کند و جلوی بی‌قانونی‌های سرخ‌ها را بگیرد. آن‌ها مظلوم نمایی می‌کنند و زیر چهره مظلوم خودشان قایم شده‌اند. به نظرم تاج هم نگاه رنگی داردو از فدراسیون تا صداوسیما به یک رنگ خاص گرایش دارند. اگر قوانین سقف قرارداد به طور جدی اجرا نمی‌شود به این خاطر است که مدیران پرسپولیس با استفاده از نفوذهایی که دارند برخی قوانین را دور می‌زنند و این وسط دودش در چشم هواداران و پیشکسوتان تیم استقلال می‌رود. فدراسیون یکبار برای همیشه قاطعانه این موضوع را پیگیری کند و تبعیض‌ها را کنار بگذارند. آن‌ها قوانین را دور می‌زنند و بعدها از مراجع بالاتر تمام تیم‌ها را جریمه می‌کنند.

چندین دهه پول‌ها را در فوتبال حیف و میل کردند

وی در ارتباط با تغییر ورزشگاه سرخابی‌ها در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران، متذکر شد: به شخصه برای فوتبال ایران متاسفم! چندین دهه است که نتواستند یک کار مثبت برای انجام بدهند و همواره پول‌ها را حیف میل کردند و در جهت ارتقا فوتبال ایران قدم برنداشتند. مشگل فوتبال ما آنجا بود که یک نفر دل نسوزاند و همواره به صورت غیر اصولی پول‌ها هزینه هیچ شد. این برای شخصیت فوتبال ایران بد است که تنها یک ورزشگاه خوب داشته باشیم که آن هم به خاطر ضعف مدیریتی از دسترس خارج شده است. باید شفاف سازی کنند و بگویند دقیقا چه چیزی باعث شده که سرخابی‌ها از ورزشگاه آزادی بیرون رانده شوند؟! ورزشگاه تختی موقعیت مکانی خوبی ندارد و از همه مهم‌تر شرایط خوبی ندارد. این ورزشگاه از لحاظ چمن، سکوها و ... شرایط خوبی ندارد. اگر بازی‌ها را به جای ورزشگاه تختی در پارک برگزار کنند بهتر است! متاسفانه مسئولان فدراسیون هرکاری دوست دارند انجام می‌دهند هیچ و هیچکس هم صدایش در نمی‌آید که چرا این اتفاق میوفتد. با این کار به پیشکسوتان و هواداران بی‌احترامی می‌کنند. متاسفانه فوتبال ما این است و باید عرق خجالت بریزیم.

متاسفانه افراد دلسوز بالای سر جوانان نیستند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان با بیان اینکه مربیان و کسانی که بالاسر تیم جوانان بود آن‌ها را از المپیک دور کرد، خاطرنشان کرد: آنقدر تیم‌های پایه ما مشکل دارند که نمی‌توان همه را گفت. خانه از پای بست ویران است. متاسفانه آدم‌هایی که دلسوز نیستند بالاسر تیم‌های پایه قرار گرفتند و بخاطر پول نفراتی را به فوتبال ایران معرفی می‌کنند که هیچ استعدادی ندارند و برخی بازیکن‌هایی که استعداد دارند به خاطر نداشتن پول به بیرهه می‌روند. مدیران، مربی و کسانی که بالاسر تیم امید هستند باعث شدند تا ما چندین دهه رنگ فوتبالمان را در المپیک نبینیم. وقتی برای یک بازیکن درجه ۳ میلیاردی هزینه می‌کنند باید عمق فاجعه را فهمید. باید این افراد خارج شوند و به جای آن‌ها افرادی که پاک و صادق هستند به تیم اضافه شوند.

منبع: ایسنا

729427