جدال جوکوویچ و آلکاراز آخرین رقابت‌ تنیس المپیک

پرونده رقابت‌های تنیس بازی‌های المپیک با جدال جوکوویچ و آلکاراز برای کسب مدال طلای بخش انفرادی مردان بسته خواهد شد.

تصویر جدال جوکوویچ و آلکاراز آخرین رقابت‌ تنیس المپیک

به گزارش سایت خبری پرسون، رقابت‌های تنیس المپیک در شرایطی به پایان خواهد رسید که نواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراز یکبار دیگر یکی از زیباترین صحنه‌های ورزشی را به نمایش خواهند گذاشت تا علاقه‌مندان به این رشته مهیج، با خاطره‌ای خوش المپیک پاریس را به پایان ببرند.

دو ستاره تنیس صربستان و اسپانیا، فردا یکشنبه در ورزشگاه رولندگاروس پاریس برای کسب مدال طلا به مصاف هم خواهند رفت. این فینال در شرایطی آغاز خواهد شد که قبل از آن نمایندگان چک و و اسپانیا برای کسب مدال برنز دونفره بانوان به میدان می‌روند.

آلکاراز ۲۱ ساله، قهرمان سه دوره گرند اسلم، در فرم فوق العاده‌ای در المپیک به سر می‌برد و تمامی حریفان خود را شکست داده تا به فینال این دوره از بازی‌ها برسد. نواک جوکوویچ ۳۷ ساله و مرد شماره ۲ جهان نیز تا فینال عملکردی بی‌عیب و نقص داشته و با وجود اینکه گفته می‌شد مصدوم است اما تا این مرحله به خوبی پیش آمد و یکبار دیگر تقابل انگیزه و جوانی آلکاراز در برابر تجربه جوکوویچ بدون شک صحنه‌های زییا از ورزش تنیس را به نمایش خواهد گذاشت.

نواک جوکوویچ ۶ بار با کارلوس آلکاراز بازی کرده که سهم هر دو ۳ پیروزی است. چند هفته پیش، جوکوویچ و آلکاراز در فینال انفرادی مردان ویمبلدون مقابل هم قرار گرفتند، جایی که نماینده اسپانیا موفق به برتری شد و ستاره صربستان را شکست داد و اکنون باید دید برنده مدال طلای المپیک کدام تنیسور خواهد بود.

منبع: ایرنا

729295