تلاش شهرداری کاشان برای ارتقای سیستم روشنایی معابر شهری

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان، از تلاش شهرداری کاشان برای ارتقای سیستم روشنایی در خیابان شهید رجایی این شهر خبر داد.
تصویر تلاش شهرداری کاشان برای ارتقای سیستم روشنایی معابر شهری

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ روح‌الله زارع، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کاشان، نصب پایه‎ چراغ‌های جدید در خیابان شهید رجایی را به‌منظورر ارتقای سیما و منظر شهری و همچنین تقویت سیستم روشنایی این معبر مهم عنوان کرد.

وی افزود: به‌واسطه تردد بالا در خیابان شهید رجایی و همچنین وجود مراکز اقتصادی، تجاری و اداری متعدد در این مسیر لزوم برخورداری از یک روشنایی مناسب و متناسب با سیما و منظر شهری یک ضرورت است.

راعی ادامه داد: بر این اساس نصب 23 پایه چراغ‎های روشنایی تزیینی در این معبر با 46 چراغ انجام شده که برای اجرای آن بالغ بر 6.5 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کاشان با تأکید بر رویکرد مدیریت شهری برای تقویت روشنایی بوستان‌ها و معابر تصریح کرد: با وجود عدم تکلیف قانونی شهرداری در زمینه روشنایی معابر، ارتقای سیستم روشنایی در نقاط مختلف شهر از جمله معابر پرتردد طی این دوره مدیریت شهری انجام شده و به‌صورت مستمر در نقاط مختلف دیگر بر اساس اولویت اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است این عملیات با توجه به درخواست‌های مردمی و در راستای مدیریت و بهسازی روشنایی پارک‌های شهری توسط معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست صورت گرفت، تاکنون حدود ۵۵۰ پایه چراغ جدید و بیش از ۲۲۵۰ چراغ ال‌ای‌دی کم‌مصرف در پارک‌ها، معابر و میادین شهر نصب شده است.

منبع: شهرداری

729288