توافق پرسپولیس با ۲ گزینه برای جانشینی عبدالکریم

باشگاه پرسپولیس برای انتخاب جانشین عبدالکریم حسن با ۲ گزینه به توافقات خوب دست پیدا کرده است.
تصویر توافق پرسپولیس با ۲ گزینه برای جانشینی عبدالکریم

به گزارش سایت خبری پرسون، بعد از جدایی عبدالکریم حسن، باشگاه پرسپولیس با توجه به درآمدزایی خوب از فروش مرد سال آسیا در سال ٢٠١٨، به سراغ گزینه‌های مطرح برای دفاع چپ خود رفته است.

ابتدا نام یحیی عطیه‌الله مدافع تیم ملی مراکش مطرح شد که بعد از چند دوره مذاکره انتقال این بازیکن نامدار به جمع سرخ‌پوشان منتفی شد. بعد از این گزینه، باشگاه پرسپولیس به سراغ میلاد محمدی مدافع ملی‌پوش رفت که با توجه به مبلغ بالای رضایت‌نامه وی، حضور او نیز منتفی شد.

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکرات جدی با زولت ناگی مدافع ۳۱ ساله و تیم ملی مجارستان برای جانشینی عبدالکریم حسن داشته و توافقات خوبی بین طرفین صورت گرفته است. با توجه به اینکه این بازیکنان یک فصل دیگر با تیم پوشکاش مجارستان قرارداد دارد باشگاه پرسپولیس برای انتقال وی باید مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن را پرداخت کند. سرخ‌پوشان در حال چانه‌زنی برای کم کردن مبلغ رضایت‌نامه وی هستند تا بتوانند این ستاره اروپایی را به عنوان جانشین عبدالکریم حسن به خدمت بگیرند.

همزمان با مذاکرات باشگاه پرسپولیس با باشگاه مجارستانی، قرمزها مذاکرات با یک گزینه دیگر را در پیش گرفته‌اند. شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی عطیه‌الله که در چندین نوبت درآستانه حضور در پرسپولیس قرار داشت و هربار به دلایل مختلف این انتقال منتفی شد، بار دیگر به میز مذاکرات بازگشته است. پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان از این دارد که ایوب العملود مدافع سرخ‌پوشان با هم تیمی خود در تیم ملی مراکش برای حضور در پرسپولیس گفت‌وگو کرده است تا بار دیگر این بازیکن در آستانه حضور در پرسپولیس قرار بگیرد.

به احتمال فراوان از بین مدافع تیم ملی مجارستان و مدافع ۲۹ ساله تیم ملی مراکش، یک نفر به عنوان جانشین عبدالکریم حسن معرفی خواهد شد.

منبع: ایرنا

729241