صهیونیست‌ها ظلم‌شان با نابودی آنان به پایان خواهد رسید

سرپرست سابق ریاست جمهوری گفت: صهیونیست‌ها به سبب جنایات اخیرشان سیلی خواهند خورد و ظلم‌شان با نابودی آنان به پایان خواهد رسید.
تصویر صهیونیست‌ها ظلم‌شان با نابودی آنان به پایان خواهد رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد مخبر در حاشیه مراسم تشییع شهید میلاد بیدی در جمع خبرنگاران، گفت: مردم دنیا امروز جنایات آشکار صهیونست‌ها و استکبار جهانی با هدایت‌های آمریکا را می‌بینند و روز به روز نفرت مردمان آزادیخواه جهان از صهیونیسم بیشتر می‌شود.

سرپرست سابق ریاست جمهوری تاکید کرد: داغ شهادت این جوان رعنای ایرانی در کنار شهادت شهیدان اسماعیل هنیه و فواد شکر برایمان سخت و جانکاه است. خون این رهرو مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی که مجاهدت‌های فراوانی در حوزه مستشاری در لبنان و سوریه داشت، به زودی دامن جنایتکاران صهیونیست را خواهد گرفت. نابودی این رژیم منحوس امروز خواست مردم ایران و تمام آزادی خواهان جهان است.

مخبر اظهار کرد: ملت شهیدپرور ایران با بزرگداشت شهادت اسماعیل هنیه و این شهید جوان وطن ثابت کردند، مسیر نورانی ایستادگی در مقابل استکبار همواره ارزشی فراموش ناشدنی دارد و حمایت از مظلوم آرمان مقدس جمهوری اسلامی است.

سرپرست سابق ریاست جمهوری تصریح کرد: صهیونیست‌ها به سبب جنایات اخیرشان سیلی خواهند خورد و به امید خدا ظلم آنها با نابودیشان به پایان خواهد رسید.

منبع: نامه نیوز

729192