ترور هنیه و به شعور و شخصیت ملی ایران ضربه زد

سیاستمدار اصلاح‌طلب و مشاور پیشین وزیر کشور گفت: ترور هنیه عملی ناجوانمردانه و وحشیانه از سوی رژیم صهیونیستی بود و به شعور و شخصیت ملی ایران ضربه زد.
تصویر ترور هنیه و به شعور و شخصیت ملی ایران ضربه زد

به گزارش سایت خبری پرسون، جلال جلالی‌زاده افزود: خبر ترور فردی که به عنوان میهمان در کشور ما حضور داشت تکان‌دهنده و حاوی پیام بود.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی از روی کار آمدن پزشکیان و پیام‌های صلح‌طلبانه او به کشورهای منطقه و سایر جهان ناراحت شده و خوشش نیامده است و با چنین حملاتی بیش از پیش درصدد ایجاد ناامنی و آشوب در منطقه است.

جلالی‌زاده اظهار کرد: ترور هنیه جدای از مسئله فلسطین، ضربه به پزشکیان و پیامی از طرف اسرائیل بود‌.

وی گفت: دولت جدید فارغ از مسائل سیاست خارجه و اقدامات آشوبگرایانه رژیم صهیونیستی باید کار خودش را در جهتی که باید شروع کند.

جلال جلالی‌زاده، سیاستمدار اصلاح‌طلب و مشاور پیشین وزیر کشور در بخش دیگری از این گفتگو ادامه داد: انتخاب اولیه پزشکیان کاملا درست بوده چرا که عارف موردقبول همه گروه‌های سیاسی حتی اصول‌گرایان است. عارف با توجه به شخصیت متین و رویکرد اصلاح‌‌طلبانه‌اش، گزینه‌ای مناسب برای کمک به پزشکیان است و سابقه اجرایی خوبی نیز دارد.

وی گفت: زمانی که در مجلس بودم، انصافا هر نامه‌ای که به عارف می‌دادم به آن عمل می‌کرد. در این مقطع تاریخی بهتر از عارف کسی که به جای پزشکیان به امور رسیدگی کند و هم با همه وزرا ارتباط داشته باشد نبوده و اگر سنش برایش مانعی می‌بود، چنین مسئولیتی را قبول نمی‌کرد. پزشکیان انقدر مشکل پیش رویش دارد که از هرکجا شروع به کار کند درست است اما به نظرم اولین اولویت دولت پزشکیان باید معیشت مردم و مسائل اقتصادی باشد.

منبع: خبرفوری

729173