جدایی حردانی نقطه کور نقل و انتقالات استقلال است

ستار همدانی درباره جدایی صالح حردانی از استقلال گفت: می‌توانستیم شاهد زوج او و رامین رضاییان در سمت راست باشیم‌ اما در این مورد غفلت کردیم.
تصویر جدایی حردانی نقطه کور نقل و انتقالات استقلال است

به گزارش سایت خبری پرسون، ستار همدانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره روند نقل و انتقالات این باشگاه، عنوان کرد: با توجه به ثبات ایجاد شده در کادر فنی و شناختی که آقای نکونام نسبت به بازیکنان خود دارد و همچنین جذب بازیکنان مدنظر، قدرت استقلال بالا خواهد رفت. همه بازیکنان برای استقلال زحمت کشیده‌اند فارغ از اینکه در لیست فروش قرار گرفته‌ باشند یا نه. برای عملکرد شایسته در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا، باید تیم تقویت می‌شد که این اتفاق صورت گرفت. یکی از نقاط ضعف استقلال در خط دفاع بود که با جذب رامین رضاییان، سامان فلاح و میلاد زکی‌پور به نقطه قوت تبدیل خواهد شد. در ساختار هجومی هم با جذب بازیکنان جوانی مانند کوشکی و اسلامی اتفاق خوبی افتاده است.

همدانی جدایی صالح حردانی را «نقطه کور نقل و انتقالات استقلال» دانست و گفت: با حضور رضاییان می‌توانستیم شاهد یک زوج قدرتمند در سمت راست باشیم چرا که هر دو بازیکن تکنیکی و سرعتی هستند. به نظرم نباید اجازه می‌دادیم حردانی جدا شود. اگر خدای نکرده رامین رضاییان مصدوم شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ حردانی جوان و آینده‌دار است و قطعا می‌توانست به تیم کمک کند. غفلت کردیم.

او درباره جذب وینگر بوسنیایی هم گفت: این یکی از مشکلاتی است که ما در سطوح مدیریتی داریم. باید جذب بازیکن با نظر کادر فنی صورت بگیرد چرا که مسئولیت فنی با ایشان است. نمی‌شود بازیکنی را به مربی تحمیل کرد. مدیریت باید صبر می‌کرد تا وضع نکونام مشخص شود و بعد اقدام به جذب بازیکن می‌کرد. برای جذب به اندازه کافی وقت بود و بهانه از دست رفتن زمان قابل پذیرش نیست.

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که این تیم در چه پستی نیاز به بازیکن دارد؟ بیان کرد: یک بازیکن در خط هافبک نیاز داریم تا به بازیکنان دیگر در میان زمین کمک کند.

همدانی همچنین در واکنش به گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی محمد حسین مرادمند، اظهار کرد: مرادمند مدافع خوبی است ولی نظر سرمربی ملاک است. سامان فلاح در دفاع وسط جذب شده که با توجه به جوانی‌اش می‌تواند سال‌ها برای استقلال نقطه قوت باشد. امیدوارم او در کنار باتجربه‌هایی مثل رافائل سیلوا و ایمان سلیمی به استقلال کمک کند.

او در پایان با بیان اینکه «امسال کادر فنی از شرایط رضایت دارد،» گفت: اطمینان دارم با تلاش‌هایی که صورت گرفته ان‌شاءالله هواداران امسال خوشحال‌تر خواهند بود.

منبع: ایسنا

729146