تردد روان در آزادراه تهران-شمال و جاده هراز/ چالوس یک‌طرفه می‌شود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در آزادراه تهران – شمال و محور هراز خبر داد و گفت: محور چالوس از عصر امروز جمعه یک طرفه می‌شود.
تصویر تردد روان در آزادراه تهران-شمال و جاده هراز/ چالوس یک‌طرفه می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا کندر و محدوده‌های آتشگاه و آدران و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه خبر داد و گفت: در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

وی افزود: آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و محورهای چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات است.

سرهنگ شیرانی یک طرفه شدن جاده چالوس از عصر امروز جمعه ۱۲ مرداد خبر داد و گفت: محدودیت‌هایی برای تردد انواع وسایل نقلیه در جاده‌های منتهی به چالوس اعمال خواهد شد. این محدودیت‌ها به شرح زیر است:

- از ساعت ۱۴:۰۰ در آزادراه تهران-شمال، محدودیت تردد برای خودروهای که به مقصد چالوس حرکت می‌کنند، اعمال می‌شود.

- از ساعت ۱۵:۰۰، ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) به‌صورت کامل مسدود خواهد شد.

- از ساعت ۱۷:۰۰، مسیر مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) یک‌طرفه خواهد شد.

- از ساعت ۲۳:۰۰، طرح به پایان رسیده و مسیر از پل زنگوله تا مرزن‌آباد دوطرفه می‌شود. در صورت کم حجم بودن ترافیک، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلام شده اجرا خواهد شد.

وی افزود: تردد در جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است. اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت (جنوب به شمال) را دارند، از ساعت ۱۲:۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: رانندگان ضمن توجه به این محدودیت‌ها، برنامه‌ریزی لازم را جهت سفرهای خود داشته باشند.

منبع: مهر

729118