هوای «ناسالم» تهران برای گروه‌های حساس

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۲۵ قرار دارد و کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است.
تصویر هوای «ناسالم» تهران برای گروه‌های حساس

به گزارش سایت خبری پرسون، تهران در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۱۳۸ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز (پنج‌شنبه ۱۱ مردادماه) نیز با ثبت عدد ۱۲۵ هوا کماکان برای گروه‌های حساس ناسالم است و تهران در وضعیت نارنجی قرار دارد.

هم اکنون ایستگاه‌های اقدسیه، پونک، شهرداری منطقه ۲۲، گلبرگ و دانشگاه شهید بهشتی هوای قابل قبول را نشان می‌دهند، اما کیفیت هوا در ایستگاه‌های پیروزی، ستاد بحران، شادآباد، شهرری، شهرداری منطقه ۱۹، شهرداری منطقه ۲۱، مسعودیه، پارک رازی، پاسداران و فرمانداری منطقه ۲۰ ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شده است.

ایستگاه‌های شریف، شهرداری منطقه ۴، میدان فتح، پارک سلامت، پارک شکوفه، دانشگاه علم و صنعت، ژئوفیزیک، شهرداری منطقه ۱۵ و شهرک چشمه با ثبت هوای ناسالم، وضعیت قرمز را نشان می‌دهند.

مردم تهران از ابتدای امسال تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۹۷ روز قابل قبول، ۳۰ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز ناسالم را تجربه کرده‌اند و این در حالیست که تعداد روز‌های پاک در مدت مشابه سال قبل ۸ روز، قابل قبول ۹۵ روز، ناسالم برای گروه‌های حساس ۲۹ روز و ناسالم ۲ روز بوده است.

بر اساس جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت در سه روز متوالی هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده و امروز برای چهارمین روز هوا همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس است.

منبع: میزان

729058