اولین واکنش نتانیاهو به اقدامات تروریستی اسرائیل

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهاراتی را در مورد اقدام‌های تروریستی اخیر این رژیم مطرح کرد.
تصویر اولین واکنش نتانیاهو به اقدامات تروریستی اسرائیل

به گزارش سایت خبری پرسون، نتانیاهو امروز چهارشنبه در مورد اقدام‌های تروریستی این رژیم در 24 ساعت گذشته گفت: در روزهای اخیر ضربات سنگینی را به حماس، انصارالله و حزب الله وارد کردیم.

وی در ادامه مدعی شد: برای مواجهه با هر سناریو علیه تمامی تهدیدات پیش رو آماده هستیم و به هر کس که به ما آسیبی برساند، هزینه ای سنگینی را تحمیل خواهیم کرد.

نتانیاهو بدون اشاره به ترور بزدلانه شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که در تهران اتفاق افتاد، افزود: ما در کنار یکدیگر به جنگ ادامه می‌دهیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس که روز گذشته برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده بود، بامداد امروز چهارشنبه 10 مرداد ماه در محل اقامتش در تهران ترور شد و به‌همراه یکی از محافظینش به شهادت رسید.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همین رابطه و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر مورد اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

خلیل الحیه یکی از مقام‌های ارشد حماس در تشریح جزئیات ترور رئیس فقید دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: شاهدانی که با اسماعیل هنیه بودند، تأیید کرده‌اند که یک موشک به اتاقی که او در آن بود اصابت کرده است. مکان حادثه به واسطه انفجار موشک تخریب شده و برخی از شیشه‌ها، پنجره‌ها، درها و دیوارها آسیب دیدند.

منبع: تسنیم

728998