مهدی چمران:

این ترور با واکنش سخت ملت ما مواجه خواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: این اقدام بدون شک با واکنش سخت ملت ما و نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

تصویر این ترور با واکنش سخت ملت ما مواجه خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی چمران عصر چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ در تجمع اعتراضی تعدادی از شهروندان تهرانی در واکنش به ترور شهید اسماعیل هنیه به دست رژیم صهیونیستی در میدان فلسطین افزود: این موضوع هم انتظار مقام معظم رهبری و هم انتظار مردم است و فکر می‌کنم انتظار همه شهدا باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به طور قطع بخاطر شهادت شهید اسماعیل هنیه، شاهد انتقام سختی که وظیفه ما است خواهیم بود.

تجمع اعتراضی تعدادی از شهروندان تهرانی در واکنش به ترور شهید اسماعیل هنیه به دست رژیم صهیونیستی عصر چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ در میدان فلسطین برگزار شد.

جمعی از مردم پایتخت در اعتراض به اقدام شنیع صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن رییس دفتر سیاسی حماس، تجمع خودجوش در میدان فلسطین برگزار کرده و اعتراض خود را به سیاست‌های دوگانه و سکوت مدعیان حقوق بشر در غرب نسبت به شهادت اسماعیل هنیه اعلام کردند.

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

تشییع پیکر این شهید سرافراز پس از اقامه نماز از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تا چهارراه نواب برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

728987