مانع بزرگ بازیکن عراقی برای انتقال به پرسپولیس

محمود مواس برای انتقال به پرسپولیس با مخافت باشگاهش مواجه شده است.
تصویر مانع بزرگ بازیکن عراقی برای انتقال به پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوبی با محمود المواس داشت و دو طرف توافق حتی به توافق رسیدند.

وینگر تکنیکی و پا به توپی که توانایی بازی در پست وینگر چپ و راست،هافبک تهاجمی و مهاجم را دارد و در تیم‌های مختلفی تجربه کسب عنوان قهرمانی را دارد. با الشرطه در لیگ عراق و کسب جام با العربی در لیگ کویت. او حتی تجربه آقای گلی در لیگ عراق را هم دارد و فصل گذشته برترین بازیکن فصل لیگ ستارگان عراق شد!

گزینه ای که قرار است به جای مهدی ترابی جذب شده و قطعا در صورت انتقال به پرسپولیس می توانست همان نقشی را که اورونوف در پست وینگر چپ ایفا می کند را در پست وینگر راست بر عهده بگیرد. در این میان با وجود توافق پرسپولیس و محمود مواس، بزرگ ترین مانع باشگاه الشرطه عراق است که رضایت این بازیکن را صادر نمی کند.

گویا باشگاه الشرطه عراق سرمایه گذاری زیادی برای حضور در لیگ نخبگان انجام داده و در تلاش است تا تیم خود را تقویت کند و به همین دلیل قصد ندارد ستاره گلزن خود را با هیچ رقمی از دست بدهد. آن هم در شرایطی که باشگاه پرسپولیس رقم خوبی را برای انتقال مواس در نظر گرفته است. اما باشگاه پرسپولیس همچنان در حال مذاکره با مدیران الشرطه است و امیدوار به این که موفق به جذب این بازیکن شود.

باید منتظر بود و دید بالاخره باشگاه الشرطه عراق راضی به این انتقال خواهد شد و مواس فصل آینده پیراهن سرخ را به تن می کند یا پرسپولیسی ها باید به سراغ گزینه دیگری بروند.

منبع: خبرورزشی

728939