نوشاد عالمیان از المپیک حذف شد

ملی پوش تنیس روی میز ایران با ابراز تاسف از شکست برابر نماینده ژاپن و پایان کارش در المپیک، گفت: مقابل ژاپنی‌ها خوب بازی می‌کنم اما «هاریموتو» خیلی خوب من را می‌شناسد.
تصویر نوشاد عالمیان از المپیک حذف شد

به گزارش سایت خبری پرسون، نوشاد عالمیان امروز (چهارشنبه ۱۰ مرداد) در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های تنیس روی میز المپیک مقابل هاریموتو از ژاپن ۴ به ۲ باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

وی با ابراز تاسف از این نتیجه و پایان کارش در المپیک گفت: واقعا حیف شد، ناراحتم چون ذهنم را برای این مسابقه گذاشته بودم و دوست داشتم ببرم.

عالمیان با تاکید بر عملکرد بهتر هاریموتو در این دیدار خاطرنشان کرد: من هم خوب کار کردم. من با بازیکنان ژاپنی خوب بازی می کنم اما هاریموتو با من خیلی خوب داره بازی می کند. هیچ کسی نمی تواند سرویس های من را اینقدر خوب دریافت کند. او خیلی زیاد بازی من را می شناسد.

این ملی پوش تنیس روی میز با تاکید دوباره بر اینکه هاریموتو بهتر بازی کرد و به همین دلیل برد، به نوسانی که در عملکردش مقابل این حریف ژاپنی مشاهده می شد، اشاهر کرد و گفت: هاریموتو در بهترین فرم ممکن زندگیش قرار دارد. در مسابقات بانکوک که اسفند سال گذشته برگزار شد هم حریف چینی را در فینال ۴ بر صفر برد و اول شد.

عالمیان تصریح کرد: شانس برد را داشتم. این احساس را داشتم می توانم ببرم اما نشد.

او در مورد وقفه ای که در گیم آخر بازی ایجاد شد، گفت: هاریماتو در گیم آخر برای تعویض لباس رفت و همین باعث وقفه چند دقیقه ای شد. نمی دانم جزو قوانین است یا نه اما باعث شد ۵ - ۴ دقیقه وقفه ایجاد شود. در کل اما بازی خوب بود. ای کاش می توانستم ببرم.

عالیان در پایان یادآور شد که در المپیک لندن هم در همین مرحله یک شانزدهم از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: تسنیم

728930