نویدکیا استعفا نداده و ناراحتی او در حال برطرف شدن است

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: نویدکیا استعفایی نداده و ناراحتی او در خصوص موارد اجرایی بود که در حال برطرف شدن است.
تصویر نویدکیا استعفا نداده و ناراحتی او در حال برطرف شدن است

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین پورمحمدی در حاشیه برگزاری جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌ها گفت: جلسه امروز خیلی زمان کمی داشت چون ورزشگاه گل‌گهر و مس رفسنجان بیشترین استانداردها را دارند و با مشکل کمتری مواجه بودند. مواردی هم که بود اکثراً رفع شده بود و مسئله خاصی وجود نداشت.

وی درباره ناراحتی نویدکیا که از مشکلات مالی عنوان کرد: در سال گذشته اولین باشگاهی بودیم که بیشترین پرداخت را داشتیم و قبل از پایان لیگ 80 درصد از مطالبات اعضای تیم را پرداخت کردیم و مطالبه زیادی نمانده است. ناراحتی نویدکیا بابت موارد دیگر بود و استعفایی در کار نبود. اعتراض او در خصوص برخی موارد اجرایی بود که در حال رفع است.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در خصوص صحبت‌های تاج در جلسه امروز که گفته اگر باشگاه‌ها در فصل آینده مجوز حرفه‌ای نگیرند به یک دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند و چرا باشگاه مس نتوانسته در 2 سال گذشته مجوز حرفه‌ای بگیرد؟ گفت: مهمترین مشکل مس رفسنجان بحث مالکیت مشترک است و این موضوع تا حل نشود مجوز حرفه‌ای نمی‌گیرد. اگر تمام آیتم‌ها را هم داشته باشیم، تا این مشکل حل نشود مجوز نخواهیم گرفت. در جلسه‌ای که در شرکت مس برگزار شد، قرار شد مالکیت‌ مس رفسنجان از صندوق بازنشستگی مس که مالک همه باشگاه‌هاست، جدا شود و به یکی از شرکت‌های دیگر منتقل شود تا بحث مالکیت‌ مشترک حل شود. اگر این اتفاق در یکی دو ماه آینده بیفتد امسال مجوز حرفه‌ای می‌گیریم.

پورمحمدی در واکنش به آخرین وضعیت پیگیری پرونده فساد تصریح کرد: اطلاع خیلی خاصی ندارم. نفرات اولی که احضار شدند و اسامی‌ آنها اعلام شد 6،7 نفر بودند که مرتبط به رفسنجان بودند و بعد از آن اسامی که اعلام شد هیچ‌کدام مربوط به باشگاه رفسنجان نیستند و مربوط به شهرهای دیگر هستند. فقط چون پرونده در دادگاه رفسنجان به صورت تجمیع پیگیری می‌شود دوستان به دادگاه این شهر احضار می‌شوند و دلیل بر این نیست که همه اسامی که مطرح می‌شوند مرتبط با مس رفسنجان هستند.

وی در خصوص شرایط نقل و انتقالات و جدایی منتظر محمد از مس و اینکه نویدکیا درخواستی برای نگه داشتن او داده است، گفت: در نقل و انتقالات طبق درخواست و نظر نویدکیا جلو رفتیم. در خصوص منتظر محمد هم نویدکیا او را می‌خواست و ما با استقلال مذاکراتی داشتیم و در هفته بعد پس از بازگشت منتظر محمد از المپیک شرایط او مشخص می‌شود. صحبت‌های شفاهی با استقلال داشتیم و نامه به این باشگاه هم زدیم. آخرین مذاکره‌مان را هم شب گذشته انجام دادیم اما هنوز هیچ رقمی برای رضایت‌نامه این بازیکن مطرح نشده است.

منبع: خبرورزشی

728842