مهمترین دغدغه‌ طرفداران استقلال برطرف شد

ادامه همکاری با دروازه‌بان تیم استقلال در فصل آینده لیگ برتر می‌تواند یکی از مهم‌ترین اتفاقات روزهای گذشته برای تیم استقلال به شمار برود.
تصویر مهمترین دغدغه‌ طرفداران استقلال برطرف شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از جمله مهمترین دغدغه‌های طرفداران تیم استقلال ظرف یک ماه گذشته وضعیت مبهم دروازه‌بانی این تیم بود.

همزمان با جدایی علیرضا بیرانوند از دروازه‌بانی تیم پرسپولیس موضوع عدم ادامه همکاری حسین حسینی با استقلال نیز به دغدغه ذهنی و فکری طرفداران تیم استقلال تبدیل شده بود. استقلالی‌ها در شرایطی این وضعیت را تحمل می‌کردند که نمی‌دانستند آیا حسین حسینی می‌تواند فصل آینده در جمع بازیکنان تیمشان حضور داشته باشد یا خیر. البته این دو اتفاق در موضوع جدایی شبیه بودند ولی در نوع آن کاملا متفاوت. هواداران پرسپولیس از این جدایی خرسند بودند و از مدیران باشگاه درخواست می کردند تحت هیچ شرایطی او را برنگردانند. این در حالی بود که طرفداران استقلال مدیران باشگاه شان را تهدید می کردند که استقلال بدون حسینی را نمی خواهند و او باید بماند. کاملا برعکس حال و هوای دروازه بان پرسپولیس و رقیب حسینی در تیم ملی.

در این مدت طرفداران استقلال با تشویش و نگرانی نسبت به شرایط دروازه تیمشان این موضوع را دنبال می‌کردند و در فضای مجازی اعم از صفحات اینستاگرامی یا کانال‌های تلگرامی به دنبال دلیل و علت کنار ماندن سید حسین حسینی از مجموعه استقلال بودند تا اینکه این موضوع سرانجام با انتشار پستی در صفحه شخصی این دروازه‌بان ظاهراً حل و فصل.

استقلالی‌ها که با حضور سید حسینی بهترین آمار خط دفاع و دروازه در فصل گذشته لیگ برتر را به خود اختصاص داده بودند دوست نداشتند از این شرایط خوب تنزل کرده و با یک دروازه‌بان جدید فصل تازه را استارت بزنند. به همین خاطر از این نظر وضعیت فکری هواداران استقلال ظرف این مدت به شدت برهم ریخته بود.

حالا و با وضعیت تازه به وجود آمده و همراهی حسینی در تمرینات استقلال ظرف روزهای پایانی هفته گذشته و ابتدایی این هفته که با تیم هم راهی ترکیه شد این موضوع به نوعی حل و فصل شده و گفته می‌شود حسینی بعد از بازگشت از ترکیه قراردادش را هم با استقلال به شکل رسمی تمدید خواهد کرد. یکی از دغدغه های مهم برای جواد نکونام طی این مدت هماهنگی دروازه‌بان احتمالی جدید با مدافعان استقلال بود که حالا این را نیز باید مرتفع شده دانست.

منبع: خبرورزشی

728820