این خواننده ای در 7 دقیقه 96 میلیون تومن پول درآورد! + عکس

باورنکردنی است که این خواننده با 7 دقیقه اجرا، مبلغی معادل 96 میلیون تومان به جیب زده است. این یعنی هر دقیقه اجرا، بیش از 13 میلیون تومان برای او درآمد داشته است.
تصویر این خواننده ای در 7 دقیقه 96 میلیون تومن پول درآورد! + عکس

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از اخبار پربازدید روزهای اخیر مربوط به دستمزد قابل توجه شکیرا برای اجرای در فینال کوپا آمریکا بود که 7 دقیقه طول کشید و برای این خواننده زن چیزی حدود 96 میلیون تومان آورده داشت. جالب است بسیاری نسبت به این دستمزد هنگفت انتقاداتی داشته و معتقد بودند که اجرای شکیرا نباید به این شکل برگزار میشد؛ دلیل اصلی این انتقادات، طولانی شدن بیش از حد زمان استراحت بین دو نیمه بازی بود.

گفته شده است که پیش از شروع برگزاری فینال انتقادات زیادی در واکنش به تغییر زمان استراحت میان دو نیمه از 15 دقیقه به 25 دقیقه که آنهم فقط خاطر اجرای شکیرا برنامه ریزی شده بود، به گوش میرسید ولی برخلاف پیش بیینی ها، اجرای شکیرا فقط 7 دقیقه طول کشید و برخلاف انتقادات، تاثیر مثبتی هم داشت و کنفدراسیون فوتبال آمریکای از انتخاب او رضایت داشت و شور و هیجان ایجاد شده در ورزشگاه مورد رضایت بود. البته که کلمبیا قهرمان کوپا آمریکا 2024 نشد، ولی خواننده این کشور پول خوبی به جیب زد.

درآمد باورنکردنی شکیرا خواننده مشهور

شکیرا با دارایی‌ نزدیک به 300 میلیون دلار با بدست اوردن این موقعیت توانست بار دیگر در رویدادهای بزرگ ورزشی اجرا داشته و به میزان دارایی و محبوبیتش بیافزاید. این خواننده زن کلمبیایی پیش از این در جام جهانی 2006 آلمان، 2010 آفریقای جنوبی و 2014 برزیل اجرا داشته است.

منبع: نمناک

728741