اوج اختلاف میان مدیران ارشد باشگاه استقلال و کادرفنی این تیم

اختلافات میان مدیران ارشد باشگاه استقلال و کادرفنی این تیم روز به روز بیشتر خودش را نشان می‌دهد.
تصویر اوج اختلاف میان مدیران ارشد باشگاه استقلال و کادرفنی این تیم

به گزارش سایت خبری پرسون، بحران تعدد بازیکن خارجی در فهرست استقلال، باعث کشمکش میان تیم مدیریتی و کادر فنی شده است. جواد نکونام به شدت به دنبال آوردن گزینه‌های مدنظر خود به استقلال است اما هنوز توافقی با بازیکنان خارجی که با تیم قرارداد دارند، انجام نشده که فهرست خالی شود. آخرین مورد، جذب ایوان آلخو وینگر اسپانیایی بود که محل اختلاف میان جواد و مدیران باشگاه شده است. سرمربی آبی‌ها اصرار فراوانی روی جذب این بازیکن اصرار دارد و اعلام کرده او باید جایگزین آلمدین زیلیکیچ شود. بازیکن بوسنیایی که شنیده می‌شود توسط هلدینگ خلیج فارس جذب شده اما نکو اعتقادی به وی ندارد.

برخی اخبار از ترکیه مخابره می‌شود که سرمربی استقلال به مدیران باشگاه اعلام کرده زیلیکیچ آنقدر ضعیف است که حتی بازیکنان آکادمی هم کیفیت بالاتری نسبت به او دارند. با استناد به این ادعا، جواد تقاضای فسخ قرارداد با وینگر بوسنیایی و اضافه کردن آلخو را دارد. در همین راستا شنیده می‌شود احمد شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه شخصا قصد دارد به محل اردوی تیم در ترکیه سفر کند تا کیفیت این بازیکن را بسنجد!

گویا شهریاری به نکونام اعلام کرده کمی زیلیکیچ را زیر نظر بگیرد چرا که او هم از آلخو ارزان‌تر است و هم حواشی اخلاقی وی را ندارد اما سرمربی تیم آنقدر روی گزینه متبوعش اصرار دارد که نماینده هلدینگ در باشگاه تصمیم گرفته در تمرینات و بازی دوستانه، گفته نکونام مبنی بر پایین بودن سطح زیلیکیچ را راستی آزمایی کند.

منبع: خبرورزشی

728735