مدیر عامل شهروند با کدام خانواده شهید دیدار کرد؟

مدیرعامل شرکت شهروند با خانواده شهید حسن شیخی بختیاری دیدار و از علی‌محمد شیخی بختیاری عیادت کرد‌.

تصویر مدیر عامل شهروند با کدام خانواده شهید دیدار کرد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، داود قربانیان مدیر عامل شرکت شهروند با همراهی جمعی از مدیران این شرکت و با هدف تکریم خانواده معظم شهدای دوران دفاع مقدس و عیادت علی محمد شیخی بختیاری از کارکنان بسیجی شرکت شهروند، با مادر و خانواده شهید والا مقام حسن شیخی بختیاری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ، داود قربانیان با حضور در منزل خانواده شهید شیخی بختیاری از شهدای دوران دفاع مقدس، ضمن تسلیت و تعزیت ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) بیان کرد: وظیفه ما زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم و تجلیل از صبر خانواده این عزیزان است، چرا که هم اکنون امنیت و آرامش ایران اسلامی را مدیون فذاکاری و ایثار آنان هستیم.

مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به این که هرآنچه این انقلاب دارد از برکات خون شهداست افزود: امیدواریم با دعای خیر این عزیزان، خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم شریف ایران باشیم و به سهم خود روح والای شهدا را خشنود نماییم.

مادر شهید حسن شیخی بختیاری نیز در این دیدار به بیان خصوصیات و خاطرات شهید پرداخت.

داود قربانیان در ادامه از زحمات خادم الحسین(ع) علی محمد شیخی بختیاری برادر شهید و از کارکنان شرکت شهروند در برگزاری مراسم سومین اجتماع عاشقان حسینی این شرکت قدردانی کرد.

در پایان این دیدار صمیمانه، مدیرعامل شرکت شهروند با اهدا لوح سپاس از صبر و شکیبایی خانواده شهید شیخی بختیاری به ویژه مادر معظم وی تقدیر کرد.

گفتنی است، شهید حسن شیخی بختیاری به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. وی در عملیّات خیبر با سِمَت آرپی­جی‌زن با دشمن جنگید و در اسفندماه ۱۳۶۲ به شهادت رسید. پیکر مطهرش در خاک دشمن ماند. گروه تفحص سال ۷۷ پیکر مطهرش را از جزیرۀ مجنون به ایران منتقل کردند و مردم شهید پرور لواسان، آن شهید والا‌مقام را در جوار امام‌زاده فضل‌علی (ع) و در کنار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپردند.

منبع: روابط عمومی شرکت شهروند

728699