سانسور بازیکن خارجی استقلال!

آلمدین زیلیکیچ در اردوی استقلال در ترکیه حاضر است اما هنوز تصویری از او در رسانه باشگاه منتشر نشده است.
تصویر سانسور بازیکن خارجی استقلال!

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از پایان لیگ برتربود که هلدینگ خلیج فارس شخصا برای جذب دو بازیکن اهل بوسنی اقدام کرد که طی آن، دو پیشنهاد رسمی برای آلمدین زیلیکیچ در پست وینگر و ودران کیوسفسکی در پست دروازه بانی ارسال شد و آنها اکنون بازیکن استقلال محسوب می‌شوند.

هر چند که مدیران استقلال و شخص فرشید سمیعی تلاش زیادی به کار گرفتند تا مانع از عقد قرارداد رسمی این بازیکنان شوند اما از آنجایی که آفر رسمی مالک آبی‌ها به منزله ثبت قرارداد محسوب می‌شد و فسخ آن باعث ضربه سنگین مالی به آبی‌ها می شد، مدیران باشگاه مجبور به پذیرش این دو بازیکن شدند.

تاکنون تنها قرارداد آلمدین زیلیکیچ به صورت رسمی توسط رسانه باشگاه اعلام شده و خبری از کیوسفسکی نیست. جواد نکونام نیز در تنها واکنش خود به جذب این نفرات به خبرنگار ورزش سه گفت که در جریان جذب این نفرات نبوده و پس از حضور زیلیکیچ در اردوی ترکیه، درخصوص او تصمیم گیری خواهد کرد.

در شرایطی که استقلال چند روزی است در ترکیه به سر می برد، نکته جالب این است که آلمدین زیلیکیچ از بوسنی راهی ترکیه شده و اکنون نیز در کنار سایر آبی پوشان حضور دارد. وینگر اهل بوسنی که به نظر می رسد نکونام چندان تمایلی به حفظ او ندارد ولی از آنجایی که قرارداد با این بازیکن امضا شده، کادرفنی باید نظر‌نهایی خود را درخصوص این بازیکن به گوش مدیریت برساند.

زیلیکیچ در شرایطی اکنون در اردوی ترکیه حضور دارد که رسانه رسمی باشگاه استقلال در گزارش‌های تصویری که از بازیکنان این تیم منتشر کرده، هیچ تصویری از وینگر بوسنیایی را در شبکه‌های اجتماعی و رسمی خود قرار نداده است که این موضوع در نوع خود جالب توجه است.

باید دید بالاخره سرنوشت این دو بازیکن اهل بوسنی چه خواهد شد. استقلال در تلاش بود که کیوسفسکی را به شمس آذر یا تیم دیگر لیگ برتری قرض بدهد و در صورت تأیید نکونام، زیلیکیچ در تیم ماندگار شود که هنوز مشخص نیست نظر نهایی سرمربی آبی‌ها چه خواهد بود.

منبع: ورزش سه

728643