پهپاد رژیم صهیونیستی طعمه مقاومت فلسطین

گردان‌های «شهداء الأقصی» شاخه نظامی جنبش «فتح» از سرنگونی یک پهپاد رژیم صهیونیستی در آسمان نوار غزه خبر داد.

تصویر پهپاد رژیم صهیونیستی طعمه مقاومت فلسطین

به گزارش سایت خبری پرسون، گردان‌های «شهداء الأقصی» شاخه نظامی جنبش فتح امروز (دوشنبه) اعلام کرد که یک فروند پهپاد «اسکای لارک» رژیم صهیونیستی را در آسمان نوار غزه سرنگون کرده است.

این گردان‌ها افزود که پهپاد مذکور در حین جاسوسی در آسمان نوار غزه سرنگون شد.

گردان‌های شهداء الأقصی همچنین اعلام کرد که رزمندگان آن موفق شدند محل استقرار ادوات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهر خان یونس هدف حمله خمپاره‌ای قرار دهند.

این گروه همچنین نظامیان صهیونیست و خودروهای نظامی آن‌ها را در حین یورش به خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داد.

در همین ارتباط گردان های «ناصر صلاح‌الدین» و «شهید ابوعلی مصطفی» نیز اعلام کردند که یک پایگاه رژیم صهیونیستی را در محور «نتساریم» با خمپاره سنگین هدف قرار داده‌اند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در بیانیه ای اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، رژیم صهیونیستی در سه مورد جنایت جدید، ۳۹ شهروند فلسطینی را در نوار غزه شهید و ۹۳ نفر دیگر را زخمی کرده است.

بر اساس این بیانیه، از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) و همزمان با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون ۳۹ هزارو ۳۶۳ فلسطینی در نوار غزه شهید و ۹۰ هزار و ۹۲۳ نفر دیگر هم مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۲۹۷ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۱۰ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

728601