زیارت اربعین صوتی با صوت زیبا و دلنشین

زیارت اربعین صوتی از مداحان ایرانی و عربی مشهور با صوت زیبا و دلنشین را در این مطلب برایتان آماده کرده ایم.
تصویر زیارت اربعین صوتی با صوت زیبا و دلنشین

به گزارش سایت خبری پرسون، چیزی تا اربعین حسینی نمانده و بازهم علاقه شما کاربران به شنیدن زیارت اربعین صوتی علی فانی و دیگر مداحان معروف و خوش صدای کشورمان شدت گرفته است، برای همین این بخش را به فایل صوتی زیارت اربعین توسط چند مداح ایرانی و عرب اختصاص داده ایم. در میان فایل های زیر میتوانید دانلود زیارت اربعین صوتی میثم مطیعی و سایر مداحان را نیز داشته باشید؛ همچنین زیارت اربعین صوتی سریع که درخواست بسیاری از شما عزیزان بوده.

زیارت اربعین صوتی فرهمند

زیارت اربعین صوتی میثم مطیعی

زیارت اربعین صوتی با صدای باسم کربلایی

زیارت اربعین صوتی سماواتی

اربعین 1403 چه روزی است؟

تاریخ اربعین امسال، روز یکشنبه 4 شهریور 1403 است که مصادف می باشد با 20 ماه صفر.

حدیث درمورد ثواب زیارت اربعین

امام صادق (ع) فرمودند:

کسی که با پای پیاده به زیارت امام حسین(علیه السلام) برود، خداوند به هر قدمی که برمی دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو می‏ فرماید و یک درجه مرتبه‏ اش را بالا می‏ برد، وقتی به زیارت رفت، حق تعالی دو فرشته را موکل او می‏ فرماید که آنچه خیر از دهان او خارج می شود را نوشته و آنچه شر و بد است را ننویسند و وقتی برگشت با او وداع کرده و به وی می‏ گویند:

ای ولیّ خدا! گناهانت آمرزیده شد و تو از افراد حزب خدا و حزب رسول او و حزب اهل بیت رسولش هستی، به خدا قسم! هرگز تو آتش را به چشم نخواهی دید و آتش نیز هرگز تو را نخواهد دید و تو را طعمه خود نخواهد کرد. (کامل الزیارات ص134)

منبع: نمناک

728583