سوءاستفاده کنندگان از کارت سوخت جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از رسیدگی به پرونده سوءاستفاده صورت گرفته از سهمیه نفت و گاز عمومی و یارانه‌ای کارت هوشمند سوخت خودرو اتوبوس در اصفهان خبر داد.
تصویر سوءاستفاده کنندگان از کارت سوخت جریمه شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان اظهار داشت: پرونده فروش چهار هزار و 528 لیتر گازوئیل خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش یک میلیارد و 45 میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اصفهان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت 2 میلیارد و 90 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش کالا محکوم کرد.

مختاری گفت: شعبه برای بهای مال از دست رفته یک میلیارد و 45 میلیون ریال به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت 3 میلیارد و 135 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و جریمه وصول شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان بیان کرد: کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان این تخلف را با بررسی دوربین‌های مدار بسته جایگاه ترمینال صفه از یک خودروی اتوبوس برون شهری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع: فارس

728558