نکونام باید به شاگردانش هشدار بدهد

یکی از مهمترین اتفاقات در اردوهای خارج از کشور یا خارج از خانه برای تیم‌هایی مثل استقلال برگزاری دیدارهای دوستانه است.
تصویر نکونام باید به شاگردانش هشدار بدهد

به گزارش سایت خبری پرسون، از جمله مهم‌ترین اتفاقات در اردوی تدارکاتی تیم استقلال در خارج از کشور می‌تواند این باشد که رایزنی با تیم‌های حاضر در کشور ترکیه صورت بگیرد تا بازیکنان استقلال هرچه بیشتر در فضای مسابقه قرار بگیرند.

استقلالی‌ها که حالا خودشان را برای یک دوره بدنسازی سنگین آماده کرده‌اند تا زیر نظر مربی اسپانیایی تیمشان بدنسازی سفت و سختی را تجربه کنند حالا باید به فکر برگزاری دیدارهای دوستانه هم باشند تا در ترکیه تنه به تنه تیم‌های خارجی از جمله ترکیه‌ای بزنند و ضمن به دست آوردن هماهنگی بیشتر برای حضور موفق در دور رفت لیگ برتر خودشان را آماده یک سری مسابقات حساس در جام حذفی لیگ نخبگان آسیا و لیگ برتر کنند.

این روزها استقلال قطعاً این را می‌داند که هرچه هماهنگی بین نفرات تازه وارد و قدیمی‌اش بیشتر باشد این موضوع می‌تواند کمک کند تا در هفته‌های اول که استقلال باید خودش را در وضعیت کسب حداکثر امتیازات قرار بدهد بتواند بیشترین امتیاز را بگیرد و از روز اول خودش را کاندیدای عنوان قهرمانی نشان بدهد.

اما نکته مهمتر در این زمینه مراقبت از سلامتی بازیکنان استقلال است. اگر قرار باشد استقلال در فصل بدنسازی خود در ترکیه دچار مصدومیت‌های شدید و خفیف حتی ۲ یا ۳ هفته ای بشود تیمش را نمی‌تواند با قدرت به مسابقات لیگ برتر بیاورد. اتفاقی که در روزهای تمرینات نیم فصل زمستانی برای یامگا رخ داد. نکونام باید به شاگردانش هشدار و تذکر بدهد که این روزها، روز جنگیدن نیست بلکه روز تمرین کردن است تا مبادا پروژه یامگای ۲ استارت نخورد.

از این گذشته یکی از مهمترین و حساس‌ترین اتفاقات در فصل بدنسازی لیگ برتر داشتن ریکاوری و ماساژ کامل برای بازیکنان است که خستگی و کوفتگی ناشی از فشار تمرینات روزانه که بعضاً به سه نوبت در روز افزایش پیدا می‌کند را از بین برده و وضعیت مطلوبی برای بدن آنها ایجاد کند تا فوتبالیست‌های تیم از مصدومیت‌های معمول در دوران بدنسازی دور بمانند. آسیب دیدگی‌هایی مانند گرفتگی عضله دوقلوی پا کشیدگی کشاله یا حتی پارگی کشاله و مواردی از این دست مثل همسترینگ. گرچه سابقه نشان داده حای در این اردوها برخی بازیکنان دچار پارگی مینیسک و یا رباط صلیبی زانو هم شده‌اند

منبع: خبرورزشی

728545