ایران در نمایشگاه گردشگری هند حاضر خواهد شد

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برنامه زمانی حضور ایران در نمایشگاه گردشگری ITB ۲۰۲۴ هند را اعلام کرد.
تصویر ایران در نمایشگاه گردشگری هند حاضر خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، نمایشگاه ITB که یک رویداد تجاری سالانه برای اتصال بازار گردشگری کشورها به بازار سفر هند و کشورهای جنوب آسیا است از ۲۱ تا ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۳ با حضور کنشگران صنعت گردشگری از سراسر جهان در شهر بمبئی هندوستان برگزار خواهد شد.

در این راستا کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فراخوان دعوت از فعالان و دست اندرکاران صنعت گردشگری ایران برای مشارکت در برپایی پاویون کشورمان در این نمایشگاه را به این شرح اعلام کرد: بخش خصوصی و دولتی و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری از جمله دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و سایر صنوف مرتبط که تمایل به حضور در پاویون ایران را دارند، می‌توانند تا روز شنبه ۱۳ مرداد ماه به وب‌سایت نمایشگاه‌های داخلی و خارجی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.persiavisit.ir مراجعه و با تکمیل فرم‌های مربوطه، درخواست خود را ثبت کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند شماره‌ تلفن‌های ۶۶۵۱۰۱۶۲-۰۲۱ و ۶۶۵۱۰۳۹۰-۰۲۱ داخلی‌های ۶۳۲ و ۶۲۱ به منظور ارائه اطلاعات و آگاهی بیشتر تماس بگیرند.

ایران از بهمن ماه ۱۴۰۲ با مصوبه هیأت وزیران این امکان را داد که در صورت ورود از مرزهای هوایی، بدون ویزا به ایران وارد ‌شوند. قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در جریان سفر به دهلی نو برای حضور در چهل و ششمین اجلاس میراث جهانی یونسکو در دیدار با وزیر ایالتی فرهنگ هندوستان امکان‌سازی تسهیل روادید بین دو کشور را با هدف توسعه گردشگری دو کشور پیشنهاد کرد.

منبع: ایسنا

728341