رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ حکم رئیس‌جمهور:

انتخابات با وجود فقدان رئیس جمهور شهید به بهترین وجه برگزار شد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: ما یک مردم سالاری با رقابت در کشور داریم که ارزان و آسان به دست نیامده و نتیجه قیام مردم در قبال یک وضع نابسمان و مصیبت باری است که در گذشته وجود داشت.
تصویر انتخابات با وجود فقدان رئیس جمهور شهید به بهترین وجه برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در حسینه امام خمینی (ره) فرمودند: روز تنفیذ آخرین برگ از کتاب قطور و پرمضمونی است که ملت ایران در انتخابات تدوین کردند و در قفسه افتخارات کشور ایران ماندگار کردند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: خدا را شاکریم که انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با وجود فضای اندوه عمومی ناشی از فقدان رئیس جمهور شهیدمان به بهترین وجه انجام گرفت؛ با آرامش و سلامت، رقابت بود و شاهد برخورد اخلاقی رقبا با رئیس جمهور محترم بعد از انتخابات بودیم که بسیار تحسین برانگیز بود.

رهبر انقلاب تاکید کردند: می‌دانم که نقش آقای مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و هیئت دولت را در مدیریت کشور در این دو ماه را یادآوری و از آنان تشکر کنم. نقش مهمی را ایفا کردند. ما یک مردم سالاری با رقابت در کشور داریم که ارزان و آسان به دست نیامده و نتیجه قیام مردم در قبال یک وضع نابسمان و مصیبت باری است که در گذشته در این کشور وجود داشته است.

منبع: مهر

728336