چرا مدودف تصمیم گرفت در دهکده المپیک پاریس حضور نداشته باشد؟

تنیسور شاخص روسیه توضیح داد که چرا تصمیم گرفت در دهکده المپیک پاریس حضور نداشته باشد.
تصویر چرا مدودف تصمیم گرفت در دهکده المپیک پاریس حضور نداشته باشد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، دانیل مدودف، تنیسور روس، گفت که چرا تصمیم گرفت برای بازیهای ۲۰۲۴ پاریس در دهکده المپیک زندگی نکند. او در صحبت‌هایی گفت: در توکیو واقعا دهکده المپیک را دوست داشتم. روح المپیک وجود داشت، سایر ورزشکاران بسیار رفتار خوبی داشتند ولی در نهایت شما از آن شلوغی خسته می‌شوید. ما تنیسورها عادت کرده‌ایم که روال دیوانه‌وار خودمان را داشته باشیم. زمانی که در دهکده به غذاخوری می‌رسیم یا در صف غذا هستیم همه جا بسیار شلوغ است و خیلی‌ها دوست دارند کنار شما باشند و به همین دلیل من تصمیم گرفتم که اگر مدال می‌خواهم، بهتر است در یک هتل زندگی کنم.

تنیسور ۲۸ساله روسی همچنین خاطرنشان کرد که زندگی در دهکده المپیک مقرون به صرفه‌تر است اما او به بازی‌های المپیک به عنوان بستری برای پس‌انداز کردن پول فکر نمی‌کند و به دنبال کسب افتخار است.

در روزهای اخیر مدودف و جوکوویچ از زندگی در دهکده المپیک خودداری کردند و سایر ورزشکاران نیز از شرایط اقامت در دهکده بازی‌ها و کیفیت غذاها انتقاد کردند.

مدودف در دور اول مسابقات، رینکی هیجیکاتا استرالیایی را در یک ساعت شکست داد. حریف بعدی او برنده دیدار سباستین اوفنر (اتریش) و رابین هاسه (هلند) خواهد بود.

منبع: مشرق

728313