صهیونیست‌ها به حمله موشکی به مجدل الشمس واکنش نشان دادند

با وجود تکذیبیه مقاومت اسلامی لبنان در رابطه با حمله موشکی به مجدل الشمس واقع در جولان اشغالی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این حمله موشکی مدعی شد حزب‌الله همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

تصویر صهیونیست‌ها به حمله موشکی به مجدل الشمس واکنش نشان دادند

به گزارش سایت خبری پرسون، منابع امنیتی رژیم صهونیستی در گفت‌وگو با شبکه عبری زبان کان اعلام کردند پاسخ تل‌آویو به این حمله بسیار قوی خواهد بود.

کارشناس نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم گفته موشک شلیک شده به سمت مجدل شمس از نوع فلق ۱ بوده است.

با وجود تکذیبیه حزب الله، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را مسئول حمله مجدل شمس دانست و گفت: زمان آن رسیده تا حزب الله بهای سنگینی بپردازد.

یک مسئول ارتش رژیم صهیونیستی هم در گفت‌وگو با کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت پاسخ به این حمله بسیار گسترده خواهد بود.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هم مدر واکنش به این حمله موشکی مدعی شد حزب الله همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش هم اکنون در حال انجام مشورت‌هایی با مقامات ارتش هستند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول نزدیک به نتانیاهو گفت این حمله به تحولاتی دراماتیک در مرزهای شمالی منجر خواهد شد، این در حالی است که خبرگزاری رویترز به نقل از یک مسئول حزب الله، گزارش داد حزب الله هرگونه دست داشتن در این حمله را رد کرده است.

«محمد عنیف» مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان به شبکه خبری المیادین گفت: ما به طور قاطعانه، ادعاهای برخی رسانه‌های دشمن درباره هدف قرار دادن «مجدل الشمس» در جولان اشغالی سوریه را تکذیب می‌کنیم.

همچنین حزب الله در بیانیه‌ای ضمن تکذیب حملات موشکی خود به مجدل الشمس اعلام کرد مقاومت اسلامی لبنان هیچ گونه ارتباطی با این حادثه نداشت و قاطعانه ادعاهای دروغین در این خصوص را رد می کند.

منبع: ایسنا

728282