قول گئورگی گولسیانی به هواداران پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با سرخ‌پوشان، گفت: به هواداران قول می‌دهم برای موفقیت در فصل جدید با تمام توان جنگیم.

تصویر قول گئورگی گولسیانی به هواداران پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، گئورگی گولسیانی پس از تمدید قرارداد در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با افتخار با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کردم. می‌دانید که چقدر این تیم را دوست دارم و می‌دانم هواداران هم حامی من هستند. همه می‌دانند وقتی قولی بدهم، پای آن خواهم ماند.

وی یادآور شد: دیروز با گاریدو سرمربی تیم صحبت کردم اما تمرینی با او نداشتم. صحبت‌هایمان در حد معرفی‌های اولیه بود اما امیدوارم او در کار حرفه‌ای خودشان موفق باشند، چون مربی باسابقه و مشهوری است. با فلسفه‌ای که گاریدو دارد، مطمئنم موفق می‌شود و بهترین‌ها را برایش آرزو می‌کنم. طی روزهای آینده در تمرینات گروهی شرکت می‌کنم.

مدافع پرسپولیس، خاطرنشان کرد: رقابت خیلی سختی با محمدحسین کنعانی و مرتضی پورعلی‌گنجی در خط دفاع این تیم در فصل گذشته وجود داشت. موفقیت‌های ما نشان می‌دهد که رقابت در خط دفاعی چقدر خوب بوده و با این روند مشکلی ندارم.

وی گفت: برای پورعلی‌گنجی خیلی خوشحالم و به او تبریک می‌گویم که قرارداد جدید بست. برگشت او آسان نبود، چون مصدومیت شدیدی داشت.

منبع: ایرنا

728253