رضوی مطرح کرد؛

سه سوله هزار متری برای اسکان زائران اربعین ساخته می شود

مدیر فنی و مهندسی سازمان مدیریت پسماند از ساخت سه سوله هزار متری برای خدمت‌رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی خبر داد.
تصویر سه سوله هزار متری برای اسکان زائران اربعین ساخته می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، هادی رضوی، مدیر فنی و مهندسی سازمان مدیریت پسماند از ساخت سه سوله هزار متری برای خدمت‌رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی خبر داد.

رضوی گفت: برابر مصوبات کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور، مقرر شد سازمان مدیریت پسماند پس از در اختیار گرفتن محدوده‌هایی که از سوی وزارت کشور برای خدمت‌رسانی به زائران در مرزهای مهران و چذابه (مرز با کشور عراق) و مرز ریمدان (مرز با کشور پاکستان) در نظر گرفته شده، اقدام به احداث سوله اقامتی کند.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند در این مرزها که در اختیار شهرداری‌های مناطق ۳،۵ و ۱۴ تهران قرار دارد به‌ منظور ایجاد محل اقامت و اسکان زائرین پس از سیر مراحل فنی و مهندسی در جهت طراحی سوله‌ها بر اساس نیازهای احصاء شده و کاربری آنها پس از انتخاب پیمانکار واجد شرایط از طریق مناقصه عمومی با تمامی توان پیگیری فرایند ساخت و برپایی سوله‌ها را در دستور کار قرارداد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش همکارانم در سازمان مدیریت پسماند، نخستین سوله پس از ساخت و پشت سر گذاشتن آزمایش‌های فنی لازم در زمینه آزمایش مصالح، تست جوش و… جهت نصب و بهره‌برداری به‌سوی مرز چذابه ارسال شد تا در آستانه اربعین حسینی در خدمت زائرانی که از خوزستان و مرز چذابه عازم کربلا می‌شوند، قرار گیرد.

مدیر فنی و مهندسی سازمان پسماند در پایان گفت: با امید خدا و عنایت امام حسین (ع) سوله‌های دو مرز دیگر نیز پس از تکمیل عملیات ساخت هرچه زودتر به مناطق مرزی ارسال و در اختیار عاشقان اهل‌بیت (س) که قصد عزیمت به عتبات‌عالیات را دارند، قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

728200