اکران «روزی روزگاری آبادان» با بازی تنابنده و معتمدآریا در سینما

پخش‌کننده فیلم «روزی روزگاری آبادان» از مردم برای تماشای این فیلم گرم که با نگاهی به صلح ساخته شده است، دعوت کرد.
تصویر اکران «روزی روزگاری آبادان» با بازی تنابنده و معتمدآریا در سینما

به گزارش سایت خبری پرسون، فیلم «روزی روزگاری آبادان» ساخته حمیدرضا آذرنگ در یک ماه گذشته چند بار قرار بود بر پرده سینماها نمایش داده شود که به دلایل مختلف به تعویق افتاد و حالا این فیلم با بازی فاطمه معتمدآریا و محسن تنابنده از روز چهارشنبه، دهم مردادماه اکران خواهد شد.

سعید خانی -مدیر دفتر پخش خانه فیلم - با اشاره به تغییر سرگروه این فیلم به پردیس هنر شهر آفتاب شیراز بیان کرد: «روزی روزگاری آبادان» از آن جنس فیلم‌های انسانی و شریف است که برای شخص من به عنوان پخش‌کننده جایگاه ویژه‌ای دارد. من در این سال‌ها فیلم‌های زیادی را پخش کرده‌ام که همه آن‌ها را دوست داشتم ولی به نظرم «روزی روزگاری آبادان» متفاوت‌تر از تمام آن فیلم‌هاست؛ فیلمی است که از صلح می‌گوید و از حال خوب مردم.

او تاکید کرد:‌ معتقدم این فیلم با توجه به صحنه‌های خاص و بازی‌های خوب بازیگرانش باید حتماً روی پرده بزرگ سینما دیده شود و اگر مخاطبان منتظر باشند که آن را در شبکه نمایش خانگی و در VOD ها تماشا کنند همانند برخی دیگر از فیلم‌ها که تجربه پخش آن‌ها را داشتم، پشیمان می‌شوند و می‌گویند حیف شد که آن را در سینما ندیدند.

اولین نمایش فیلم «روزی روزگاری آبادان» که نخستین تجربه کارگردانی حمیدرضا آذرنگ نیز است، سال ۱۳۹۹ در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود.

فاطمه معتمد آریا، محسن تنابنده، الهام شفیعی، هیراد آذرنگ، سهیل جمالی و امیرحسین ابراهیمی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

منبع: ایسنا

728170