نظر تیلور درباره حسن یزدانی در المپیک

در شرایطی که آرون بروکس اطمینان دارد می‌تواند در المپیک موفق باشد، دیوید تیلور عنوان کرد هر اتفاقی ممکن است در پاریس رخ دهد.
تصویر نظر  تیلور درباره حسن یزدانی در المپیک

به گزارش سایت خبری پرسون، آرون بروکس توانست دیوید تیلور را در انتخابی بازیهای المپیک وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد آمریکا شکست دهد. این کشتی گیر ۲۴ ساله پس از پیروزی خیره کننده خود به عنوان نماینده آمریکا در المپیک رقابت خواهد کرد.

حسن یزدانی از ایران جزو برترین‌ کشتی گیران بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ است و مهمترین رقیب او محسوب می‌شود. با این حال، علیرغم همه اینها بروکس مدعی است به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند. حسن یزدانی به مدت شش سال از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ یکی از دو کشتی گیر برتر دسته ۸۶ کیلوگرم بوده است. در این مدت تنها کسی که توانست قهرمان ایرانی جهان را شکست دهد دیوید تیلور بود.

آرون بروکس گفت: من با هیچ کدام از این کشتی گیران رقابت نداشتم و در کالج کشتی گرفتم. برای من این چیزها اصلا اهمیتی ندارد. اگر من بهترین در جهان باشم باید بهترین ها را ببرم.

ستاره جوان کشتی آمریکا که با شکست دادن تیلور برای همه خط و نشان کشید حالا باید منتظر تقابل با یزدانی باشد. در دیدار نهایی المپیک قبل در توکیو دیوید تیلور توانست حسن یزدانی را شکست دهد و قهرمان شود.

نظر تیلور درباره قهرمان ۸۶ کیلو در المپیک

مرد جادویی اشاره کرد که هر دو کشتی گیر نقاط قوت خود را دارند. او درباره این موضوع افزود: آرون بروکس پویا و جنگنده است و یزدانی باتجربه است و اعتماد به نفس دارد. هر دو باید سخت برای یکدیگر آماده شوند و قطعاً در بین مدعیان المپیک پاریس برجسته هستند. پیش بینی من این است که هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

منبع: تسنیم

728132