احتمال بازگشت یامگا به استقلال

در شرایطی که صحبت از فسخ قرارداد مشروط استقلال با یامگا به میان آمده، اخبار تازه و امیدوار کننده‌ای نیز همزمان درباره این فوتبالیست خوش اخلاق به گوش می‌رسد.
تصویر احتمال بازگشت یامگا به استقلال

به گزارش سایت خبری پرسون، کوین یامگا هافبک فرانسوی تیم استقلال که در زمستان سال گذشته به دلیل برخورد شدید استوک‌های امید حامدی‌فر با چشم چپش دچار آسیب دیدگی شدید - در حد نابینا شدن - شده بود اما با تلاش کادر پزشکی متخصص وطنی در یکی از بیمارستان‌های تهران توانست بار دیگر شرایط قبل خود را به دست بیاورد و چشمش را از دست ندهد.

این بازیکن فرانسوی که جزو اثرگذارترین فوتبالیست‌ها در دو فصل گذشته استقلال به شمار می‌رفت ظرف این مدت تحت مداوا و مراقبت‌های ویژه چشم پزشکان اختصاصی‌اش بود و در نهایت از اردیبهشت ماه سال جاری تمرینات خود را نیز از سر گرفت.

او این روزها در کنار سایر بازیکنان استقلال – روی چمن - در حال تمرین کردن است و این در شرایطی بود که گفته می‌شد او نسبت به وضعیت دریافتی‌اش از استقلال به شدت ناراحت است.

با این حال خبردار شدیم قرار است در روزهای آینده تست جدید چشم پزشکی از این بازیکن به عمل بیاید تا میزان این احتمال که شاید بتواند دوباره در مسابقات حرفه‌ای و سنگین فوتبال حضور پیدا کند برایش مشخص شود.

ناگفته نماند؛ این موضوع ربطی به وضعیت قراردادی او و دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال ندارد و می‌تواند شرایط ویژه‌ای را برای این بازیکن در روزها و هفته آینده به وجود بیاورد اما یامگا همچنان اصرار دارد در صورت رفع مشکل بینایی‌اش در استقلال بماند و با هم‌تیمی‌هایش وارد فصل جدید لیگ برتر شود.

منبع: خبرورزشی

727990