وضعیت این بازیکن در پرسپولیس مشخص نیست

هنوز وضعیت مهدی عبدی در پرسپولیس مشخص نیست.
تصویر وضعیت این بازیکن در پرسپولیس مشخص نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی عبدی فصل قبل با رضایت یحیی گل محمدی به عنوان بازیکن قرضی راهی تراکتور شد و یک فصل برای تراکتوری ها بازی کرد. او در پایان فصل به پرسپولیس برگشت و طی روزهای اخیر حضور ثابت و فعالی در تمرینات پرسپولیس داشته و حتی در تنها بازی تدارکاتی مقابل تیم آکادمی نیز یکی از گلزنان پرسپولیس لقب گرفت.

اما خبرهای دریافتی از تمرینات پرسپولیس حاکی از آن است که وضعیت مهدی عبدی همچنان نامشخص است و گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در مورد ادامه همکاری با این مهاجم جوان تردید دارد. عبدی اگرچه در دوران کالدرون درخشش فوق العاده ای داشت اما نتوانست خودش را با شرایط تاکتیکی یحیی گل محمدی همراه کند. عبدی ذاتا یک مهاجم داخل باکس و گلزن محسوب می شود و بازیکنی است که با حضور همیشگی در محوطه ۱۸ قدم رقبا به دنبال گزلنی است و به همین دلیل نتوانست در فوتبال فشرده با پرس از جلوی تیم یحیی مشارکت کند. از این رو عبدی در تقابل با مهاجمانی چون آل کثیر و حتی تمیروف که با دوندگی بالا به دنبال ایجاد پرس روی مدافعان حریف بودند؛ نتوانست عملکرد موفق داشته باشد و به همین دلیل پس از نیمکت نشینی های پیاپی راهی تراکتور شد.

حال در دوران گاریدو نیز به نظر می رسد همان شرایط درحال تکرار است. به معنای دیگر به نظر می رسد برای گاریدو نیز مهاجمان دونده ای که در طول بازی دائم در حال دوندگی و پرس از جلو هستند در اولویت قرار دارند و به همین دلیل احتمال می رود او نیز مثل یحیی گل محمدی قید مهدی عبدی گلزن را زده و به دنبال مهاجمی با دوندگی چند برابری باشد.

به هر روی اگرچه کارلوس گاریدو هنوز نظر نهایی خود را در مورد مهدی عبدی به افشین پیروانی یا دیگر مسئولان باشگاه اعلام نکرده اما خبرهای دریافتی از محل تمرین حکایت از آن دارند که وضعیت مهدی عبدی قرار است پس از دو بازی دوستانه پرسپولیس که روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود توسط گاریدو مشخص شود.

منبع: خبرورزشی

727915